הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות

    (עינב)

    שלום רב,

    לאחר התייעצות עימכם (תודה רבה רבה)הזמנתי בדיקת שרברב. התגלה אצלנו באמבטיה נזילה שיצרה מעין "בריכה" מתחת לאמבטיה. הכל התחיל כבר לאור רטיבות שנראתה במשקופי ובפרקט בבית. כעת הנזילה טופלה (מדובר היה בנזילה רצינית). אולם עדיין יש "קפיצות" בחשמל, ונק` חשמל בבית שלא ניתן להפעילן, כמו כן עדיין ישנם סימני רטיבות במשקופים ובפרקט (כל הבית מרוצף בפרקט, פרט לאמבטיות ושירותים).

    חשמלאי טען שלא ניתן לטפל עד ייבוש הרטיבות. ה"בריכה" איננה והמיים נשאבו, אולם אנחנו בטוחים שיש רטיבות רבה שנותנת אותותיה במקומות שונים בבית. כיצד מייבשים זאת??

    • · רטיבות תחת ריצוף

      (גבי)

      שלום עינב,

      לצערי הרטיבות כנראה ששוכנת תחת הפרקט ואם מדובר על רטיבות גדולה אין דרך אמינה לייבש אותה מלבד להסיר את הפרקט (ואת האריחים שתחתיו) ולהחליף את המילוי הרטוב. מומלץ להפעיל את פוליסת הביטוח באמצעות שמאי חיצוני (לא שמאי מטעם חברת הביטוח).

      רטיבות גדולה לא תעלם מעצמה והנזק לפרקט הנו רק שאלה של זמן. לכל הפחות יש לפתוח את הפרקט במספר מקומות ולראות כמה רטיבות כלואה תחתיו.

      בנוסף יש לוודא שקים איטום בחדר הרחצה , תחת הריצוף, כולל חגורת הפרדה אטומה תחת פתח הכניסה לחדר הרחצה- המונע מעבר רטיבות אל מתחת לריצוף / לפרקט של שאר חלקי הבית.

      שיהיה בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן