הוספת הודעה חדשה
  • · חיזוק מדרגת גינה בכניסה לבית בעזרת בטון

    (אבישי)

    שלום

    יש לי בכניסה לבית שלוש מדרגות העחיונה רופפת עד כדי שניתן להרים אותה (בעזרת שני אנשים עקב המשקל) רציתי לקבע אותה בעזרת בטון. כמה בטון צריך? כמה זמן צריך לתת לבטון להתיבש (לפני ואחרי הנחת המדרגה חזרה במקום)? יש חומר מיוחד שרצוי להוסיף לתערובת בטון רגילה (מלט חול חצץ ומים)?

    תודה רבה

    אבישי

    • · שיקום מדרגה

      (גבי)

      שלום אבישי,

      לא ניתן לספק הוראות מדוייקות להדבקת מדרגות משום שמדובר על עבודה בטיחותית אשר לא אוכל לקחת אחריות על פרטי הבצוע שלה. עדיף לתת את העבודה לבעלי מקצוע או לקבל יעוץ בשטח עצמו.

      באופן כללי, ומבלי לקחת כל אחריות על האמור - יש להסיר את המדרגה ולנקות את שאריות הבטון שדבוקות אליה ואל התשתית. לאחר מכן, להדביק את המדרגה בחזרה למקומה, רצוי עם חומרי שיקום מבנים יעודיים, כגון חומר צימנטי מסוג סיקה-רפ ועם מוסף הדבקה מסוג לטקס SBR. יש למרוח שכבת קישור צימנטית על התשתית ועל המדרגה ולעבוד בשיטת רטוב-על-רטוב.

      ראה גםאת המאמר על עבודה נכונה עם חומרי מליטה- יסודות איטום | שיקום מבנים.

      הנ"ל מהווה תאור מאוד מאוד כללי ויתכן צורך בקיבועים נוספים באמצעות "קוצים" (ברזלי-זיון) או בהוספת אגרגט לתערובת ,במקרה שיהיה צורך ביישום עבה של החומר. בכל מקרה של ספק מומלץ לקבע את המדרגה עם אותם קוצים ובאמצעות דבק אפוקסי כגון סיקדור 31 (או שו"ע). קודחים חורים במדרגה ובתשתית ומחדירים קוצי מתכת קצרים אשר מודבקים באמצעות החומר האפוקסי.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן