הוספת הודעה חדשה
  • · מקלט

    (לוני)

    שלום, בבקשה אמרו הערכה גסה לאטימה של מקלט מבפנים. המקלט משותף ל 4 דיירים בשטח של 20 מטר ברצפה. קיימת חדרית רטיבות קלה המאופיינת בשלוליות קטנות ליד תחתית הקירות והמדרגות. אין בעיות בקירות.כמה זמן אחריות,ועוד.

    • · אטימה פנימית -מקלט

      (גבי)

      שלום, חסרים פרטים לצורך הערכת מחיר : האם יש טיח בקירות ? האם יש צבע או שאריות בטון על גבי הרצפה ? האם הנזילה במדרגות מגיעה מהחלק התחתון בלבד ? לעבודות ההכנה יש ערך כספי שקשה להעריך אותו מכאן אך נוכל לתת הערכה גסה כלהלן: במידה והקירות אינם מטוייחים (או צבועים)- הרצפה איננה מכוסה בגושי בטון קשים להסרה (או בצבע כלשהו) - והמדרגה (התחתונה בלבד) היא מדרגת בטון חשוף המחיר לעבודה מסוג זה תהיה כ 5500 ש”ח ולא כולל מע”מ. כמובן שמדובר בהערכה גסה מאוד ותוכל מצוא מחירים יותר יקרים או זולים מהנ”ל בהתאם לקבלנים ובהתאם לעבודות ההכנה הנחוצות. משך העבודה הנו כשני ימי עבודה כאשר רצוי להמתין בינהם 48 שעות לפחות. יום ראשום- עבודות חציבה שונות, הכנת בטון -יציקת רולקות וכדומה. ביום השני- סיום האטימה. בהצלחה.

      • · האם כדאי לחכות לחורף

        (לוני)

        כשרואים את המקומות הרטובים ואת המים מהרצפה או אפשר גם בקיץ. תודה רבה.

        • · איטום מקלט

          (גבי)

          בקיץ קל יותר לבצע את העבודות ויתכן כי המחיר בחורף יהיה יקר יותר עקב הצורך בטיפול בפריצות מים פעילות. בכל מקרה מבחינך אין זה משנה מכיוון שבכל מקרה תקבל תעודת אחריות על אותם אזורים שיאטמו על ידי הקבלן. ראה גם את המאמר על איטום מרתפים ומקלטים מבפנים.

          בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן