הוספת הודעה חדשה
  • · שיקום/חיזוק גג עם יריעות ביטמניות מלפני 14 שנה,מתוחזק ובמצב טוב

    (אבי רגב)

    קראתי את המלצותיכם המחכימות לשימוש בחומרים מאותה משפחת חומרים,כגון הלחמת יריעות ביטומניות על גג עם זפת ישן,אך לא ראיתי התייחסות לאפשרות של מריחת זפת חם על יריעות ביטומניות קיימות. כאמור,מדובר ביריעות מלפני14 שנה שהולחמו על גג בטון במועד הבניה,והן עדיין במצב טוב,ללא נפיחויות או נזילות. עם זאת אנחנו רוצים להקדים תרופה למכה ולמנוע אפשרות לרטיבות כתוצאה מעייפות החומר.הלחמת שכבה נוספת של יריעות נראית יקרה מדי.הבינותי שמריחת פוליגג על יריעות ביטמניות לא מתאימה(משפחות שונות)ולכן אנו בודקים אפשרות לזיפות.

    אשמח לקבל את חוות דעתכם ובמידת הצורך לתאם ביקור של נציגכם.בתודה,רגב

    • · איטום גג עם זפת על יריעות

      (גבי)

      שלום אבי,

      השאלה אכן במקומה.

      למרוח זפת על גבי יריעות הנו סוג של פתרון "הפוך", משום שהזפת אמורה להיות מתחת ליריעות ולא מעליהן. כלומר- אתה הולך אחורה במקום קדימה, משום שאיטום גג עם יריעות טוב יותר מאיטום עם זפת.

      אם הגג במצב תקין מבחינת השיפועים אז ניתן ליישם על היריעות חומר אקרילי / פולימרי כגון מולטיגג / מאסטר-גג / פוליגג סופר M. בצוע שכזה אפשרי ללא בעיות כל עוד אין שלוליות על הגג. אך שים לב שבצוע טוב של איטום שכזה יהיה יקר בערך כמו היריעות. בצוע כלאחר יד, של שכבה אחת מעל ליריעות, אינו מומלץ.

      הזפת הנו כמובן הפתרון הזול יותר. ניתן לבצע מבחינה מקצועית אך יהיה עליך לדאוג לבצוע הלבנה מדי שנה.

      במצב שתארת הייתי מבצע בדיקה יסודית של הגג כולל תיקונים וטיפול מונע במקומות הנחוצים. אם המצב מאפשר זאת, ניתן לשקול את דחיית העבודות לכמה שנים קדימה ואחר כך לאטום שוב עם יריעות.

      ראה גם את המאמר על איטום גגות עם חומרי איטום אקרילים , המפרט את הדרך הנכונהלבצוע איטומים עם חומרים מסוג זה. כמו כן ראה מפרטים דומים של החברות ביטום או פזקר.

      נשמח לעזור הלאה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן