הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה מתחת לרצפה

    (ערן)

    לפני כ8 חודשים התגלו סימני ריבות וקילוף במספר קירות המקיפים אמבטיה. התברר שבאחד המשקופים היה רקבון ופתח לא קטן ויתכן והדיירים השאירו זאת זמן לא קן ומיים חדרו מתחת לרצפה.

    בצענו איטום של המשקוף ונעשו תיקונים של הקילוף בקירות (לא ברור האם התיקונים נעשו באיכות גבוהה)

    כיום, לאחר 8 חודשים ולאחר חודשיים שהדירה ריקה- ישנם סימנים בחלק מהקירות של רטיבות קלה ושנוקשים בקיר בחלק התחתון יש לכאורה חלל ריק (זה יתכן כי עשו עבודת תיקון מרושלת או שלא)

    האם יתכן יש "אפטר שוק" וגם לאחר שבוצע איטום של מקור הנזילה קיימת רטיבות שיוצאת רק לאחר כמה חודשים. לדעתי לא נכנסו כמויות גדולות של מיים מתחתלריצוף אבל לפי הנזק הסביבתי גם לא מעט. השאלה אם חצי שנה לאחר האיטום יתכן ומתחת לרצפה יש תהליך של התייבשות

    תודה

    • · נזילה תחת ריצוף של חדרים חדרים

      (גבי)

      שלום ערן,

      רטיבות כלואה תחת הריצוף יכולה לגרום לסימני רטיבות גם לאחר זמן רב , כך שיתכן שזהו המצב. עדיף לפתוח מספר אריחים במקומות החשודים ןלבדוק מהי כמות הרטיבות שנמצאת תחת הריצוף משום שאם הרטיבות רבה הנזק ימשך ויתפשט למקומות אחרים בדירה.

      מהתאור שלך עולה ההנחה שכביכול המים חדרו אל מתחת לריצוף כתוצאה מבעיה סביב המשקוף או מאותו חור שתוקן. אך שים לב שיתכן והרטיבות כלל לא חדרה משם אלא הנה תוצאה של בעיה בצנרת הדלוחין (למשל) אשר תחת הריצוף.במקרה שכזה הרטיבות סימני הרטיבות ימשיכו להתרחש.

      כדאי לבדוק בשטח, כפי שאמרתי, ולהרים אריח או שניים במקומום הרטובים על מנת לוודא שאין נדידת רטיבות אל מתחת לריצוף של שאר חלקי הדירה, דבר המצביע על בעיית איטום של החדר הרטוב.

      שב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן