הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מרפסת מרוצפת

    (דנה)

    קנינו בית פרטי בו מרפסת מרוצפת באריחי טרצו. נראה כי אין נזילות בחדרים מתחתיה אך עקב הזנחה צומחים בין המרצפות עשבים פה ושם. האם כדאי להשקיע באיזשהו סוג של איטום בשיפוץ לפני הכניסה? מה מומלץ לעשות? מה כדאי לבדוק?

    • · שלום דנה,

      (גבי)

      קיומם של עשבים שצוחמים בין המרצפות איננו מצביע על בעיה באיטום ואין בכך משום סכנה. יחד עם זאת מצביע הדבר על קיום רטיבות מתחת לריצוף. אם אין בכוונתכם להחליף את הריצוף במסגרת שיפוץ כללי כלשהו ואם אין בעיות אטימה - הרי שההמלצות הנן כלהלן: יש לנקות את הלכלוך מהפוגות בין האריחים ולהוציא את העשבים והשורשים. מומלץ לפתוח את הפוגות במקומות שניתן, באמצעות סכיני חיתוך. לאחר מכן כדאי להשאיר את המרפסת לייבוש בשמש כך שחלק מהרטיבות הכלואה יוכל להתנדף החוצה. לאחר תקופת המתנה זו מומלץ לבצע אטימה מחודשת של הפוגות בין האריחים והפנלים באמצעות רובה אקרילית. כאמור- אין סיבה לדאגה ובהצלחה עם הבית החדש.

      • · תודה רבה על התשובה המהירה + שאלה

        (דנה)

        אם ניתן להעריך, מהי עלות משוערת של עבודה כזו למ”ר מרפסת?

        • · מחיר

          (גבי)

          דנה שלום, לא ניתן להעריך מחיר מכאן. זה תלוי בגודל המרפסת ובמצבה. עקרונית ניתן לתת לקבלן שיפוצים לבצע עבודה זו תמורת תוספת של כמה מאות שקלים, בתנאי שהוא כבר מבצע עבודות אחרות במבנה. כאמור- לא מדובר על עבודת אטימה מקיפה אלא יותר בסגנון תחזוקה וחידוש הרובה הקיימת. עבודה מקיפה (כולל פתיחת כל הפוגות באמצעות דיסק חשמלי ומילוי ברובה חדשה על כל השטח) איננה נחוצה במקרה שלך ותעלה הרבה יותר.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן