הוספת הודעה חדשה
  • · קירות ותקרה רטובים

    (אתי)

    שלום,

    עברנו לפני כחודשיים לדירה שעברה שיפוץ. כחלק מהשיפוץ הדירה נצבעה מחדש וככל הנראה הוחלף גם הדוד שמש שנמצא בתוך הבית בין התקרה לתקרה מונמכת.

    במהלך החודשיים האחרונים גילינו כי המשקוף של דלת המקלחת רטוב מאוד. מעבר לכך ישנם כתמים צהובים קטנים על התקרה המונמכת שנראים כמו השפרצה של חומר כל שהוא. התקרה המונמכת רטובה.

    האם יכול להיות שמדובר ברטיבות שהייתה קיימת בעבר ועוד תתייבש מכיוון שהדוד הנוזל הוחלף?

    האם ישנה דרך לזרז את הייבוש?

    • · סימני רטיבות בתקרה וקירות

      (גבי)

      שלום אתי,

      מהתאור שלך נשמע כאילו הרטיבות עודה פעילה. יש לבדוק תחילה אם אין נזילה מאותו דוד או מהצנרת בקירות, שמובילה ממנו את המים. אם היתה רטיבות ישנה בתקרה או בקיר, היא היתה אמורה להתנדף, או לכל הפחות הייתם אמורים לראות אותה קודם לכן.

      אפשרות נוספת היא שישנה בעיה של עיבוי בתקרה : אדים מהרחצה פוגשים בתקרה ומרטיבים אותה. אך אפשרות זו קלושה יותר משום שהזכרת רטיבות במשקוף עצמו.

      אותם "נקודות" חומות בתקרה מופיעות כתוצאה מרטיבות / עובש, ישן או חדש. כנראה שלא מדובר על התזת חומר כלשהו אלא על סימני עובש ישנים או חדשים שמבצבצים מבעד לצבע. אם תצרפי תמונה נוכל לדעת יותר בברור, אך בעקרון זו תופעה מוכרת.

      יש לדאוג לכך שחדר הרחצה מאוורר היטב במשך כל שעות היום, על מנת לתת לרטיבות להתנדף. אם סימני הרטיבות פוחתים - כנראה שמדובר על בעיה ישנה. אחרת- ישנה בעיה בצנרת או בדוד.

      בהצלחה,

      גבי

      • · תמונה

        (אתי)
        • · תקרה עם רטיבות

          (גבי)

          בוקר טוב אתי,

          התמונה מראה כתם של רטיבות (ישן או חדש) וכתמי עובש / פטריות שמפוזרים על פני השטח. כתם הרטיבות - בו הצבע נראה כהה יותר, מחייב בדיקה של אותה צנרת או דוד. במקרה וכתם זה היה קיים כל התקופה , ועכשיו נראה קטן יותר- יתכן שמדובר על רטיבות ישנה שהולכת ופוחתת. אך אם הכתםהולך וגודל = יש בעיה..

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן