הוספת הודעה חדשה
  • · חדירת מים מקירות חיצוניים

    (מיכל)

    אני סובלת מחדירת מיים מהקיר החיצוני עלי לציין שנעשה איטום וזה עזר כמו כוסוסות רוח למת על מה על להתעקש ולבדוק כשאני ממזמינה איטום תודה וחג שמח מיכל

    • · על האחריות.....

      (גבי)

      אם תפרטי יותר נתונים לגבי סוג הקיר ומה בדיוק הבעיה- יתכן ונוכל לסייע יותר. 1. מהו סוג החיפוי החיצוני בקירות - צבע . שפריץ , שייש ..? 2. היכן ממוקמת הרטיבות- ליד החלון, מעל הפנלים, ?... 3. באיזו קומה מדובר ? האם הקיר החיצוני נמצא במגע עם הגינה ? כל נתון יעזור. חג שמח.

      • · חדירת מים

        (מיכל)

        גבי שלום קודם כל תודה על התגובה המהירה מדובר בבניין ישן עם שפריץ שלא שופץ מזה 17 שנים מדובר קומה אחרונה ורטיבות היא בפינת החדר והרטיבות מתחילה להתפשט לאורך 2 הקירות. חדירת המים היא לא מהחלון הקיר ספוג במיים ומתחיל להתפורר . יש לי חור בקיר וכשאתה מקיש אתה שומע שזה חלול אשמח שוב לתגובתך המהירה בברכת חג שמח מיכל

        • · רטיבות בקירות.

          (גבי)

          שלם מיכל, מכיוון שמדובר בפינה בקומה העליונה יש לבדוק גם את האיטום בגג הסמוך ואולי גם את המרזב- אם קיים שם אחד כזה. בהחלט יתכן שהבעיה בקירות החיצונים ובדרך כלל נוצרים סדקים בקומות העליונות של מבנים. בהרבה מקרים הסדק יתגלה בחיבור בין חגורות הבטון לבלוקים ומתאור הרטיבות יתכן וזה המצב. כמובן שלא ניתן לראות זאת מכאן ויש לבדוק בשטח. במידה ומדובר בקיר שפריץ צימנטי שאיננו צבוע המפרט לאיטום קיר שכזה נמצא במאמר על איטום קירות חיצונים בחומר שקוף מסוג סילוקסן.

          יש להקפיד על פתיחת הסדקים ואיטומם בעומק מאחורי שכבת הטיח והשפריץ. בנוסף יש להקפיד על התזת כמות סילוקסן נכבדה ללא קמצנות, כך שהחומר יספג עמוק ומעבר לשכבות השפריץ והטיח. במקרה והשפריץ צבוע לא ניתן להתיז סילוקסן אלא מומלץ לצבוע אותו בצבע חיצוני גמיש או אחר, לאחר הטיפול בסדקים. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן