הוספת הודעה חדשה
  • · איטום בריכת נוי מאבן

    (איל)

    לפני כשנה נבנתה עבורי בריכת נוי מאבן. הבריכה היא מעין תיבה בעלת עמודים מאבן, שאליהם מודבקות הדפנות, שגם הן מאבן. אורך הבריכה כ-180 רוחבה 60 ועומקה 50 סמ. לאחרונה יש נזילה בחיבור התחתון . 1. האם ניתן לתקן בעודה מלאה במים? 2. האם ניתן להדביק יריעות p.v.c לדפנות הבריכה ? תודה

    • · ניתן לאטום עם יריעות PVC.

      (גבי)

      וניתן גם לאטום את מקור הנזילה. אני מניח שמדובר בנזילה בחיבור בין הקיר לרצפה ? אנא פרט יותר נתונים (תמונה עוד יותר טוב). בכל מקרה יהיה צורך להוציא את המים מהבריכה (ניתן לאטום ללא הוצאת המים אך הדבר יזהם את המים לחלוטין).

      • · המשך

        (איל)

        חשבתי לבצע את האיטום חיצונית ולא בתוך המים. ניסיתי לעשות זאת באמצעות סיקה מונופלג ללא הצלחה. בעקבות זאת חשבתי על ריקון המים והדבקת היריעות לפחות לאורך החיבורים בתוך הבריכה. האם זה יעיל ?

        • · יעיל אבל לא כדאי.

          (גבי)

          את המונופלג היית אמור לשים מהצד הפנימי.מהצד החיצוני זה לא יעזור. זה יכול לפתור את כל הבעיה (בהנחה ולא תהיינה תזוזות בעתיד). בנוסף למונופלג אתה יכול לשים (לאחר הייבוש של המונופלג)- סיקפלקס FC11, עם פריימר וזה יפתור את בעיית התזוזות/הסדיקה העתידית.

          • · הבריכה

            (איל)

            הבריכה ניצבת על שטח מרוצף. תחתית הבריכה היא לוח משיש קיסר. על התחתית הודבקו 4 עמודים 10X10 כל אחד. בכל עמוד יש חריצים, שלתוכו הוכנסו דפנות הבריכה, מאבן ג’מעין 5 סמ עובי. ההדבקה בוצעה בדבק שיש ומעל נמרחה שכבת איטום וסיליקון. הנזילה בחיבור בין התחתית לדפנןת.

            • · כדאיות

              (איל)

              אני מניח שאתה מתייחס לכדאיות כלכלית. אולם איך ניתן להדביק את היריעות לאבן? ותודה על העזרה הרבה.

              • · איטום בריכה.

                (גבי)

                לא התכוונתי לכדאיות כלכלית אלא לצורה הנכונה של אטימה. הדרך הנכונה הינה לבצע את האיטום מבפנים. כאשר אתה מבצע את האיטום עם המונופלד מבחוץ- המים עוברים דרך הסדק, נתקלים במונופלג, ומוצאים דרך לעבור החוצה (עוקפים את המונופלג ומחלחלים סביבו דר הקיר). כלומר- אתה נותן למים למלא את כל עומקו של הסדק וזה לא טוב. לפיכך יש לבצע את המונופלאג מבפנים. לחילופין או בנוסף- אתה יכול לאטום את הסדק באמצעות סיקפלקס כאמור (אבל על גבי משטח יבש לגמרי). לענין ה PVC: אצל חברת סיקה אתה יכול לרכוש רצועות PVC ברוחב של 10 ס”מ ולהדביק אותן אל הקיר והרצפה באמצעות חומר אפוקסי (סיקדור 31). את החיבורים בין הרצועות (בפינות) מחברים באמצעות סיקפלקס כנ”ל. אבל זה גם יצא יותר יקר (פחות כלכלי) וגם יהיה מאוד קשה לבצוע משום שהקיר והרצפה אינם חלקים אלא מכוסים בחלוקי נחל.

                • · אופס :תוספת....

                  (גבי)

                  פיספסתי את תאור הבריכה בהודעות הקודמות. מכיוון שתחתית הבריכה מרכבת מלוח אחד בלבד הייתי הולך על איטום הסדקים באמצעות סיקפלקס.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן