הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מקלחת חדשה

    (אלי)

    גבי שלום

    על מרפסת שהיתה קיימת בנינו יחידת דיור חדשה. המרפסת היתה מרוצפת ומתחת לאריחים היה זפת. אני מבקש לדעת מהן הפעולות הדרושות לאיטום המקלחת לאחר הוצאת הריצוף הישן.

    • · מקלחת

      (גבי)

      שלום אלי,

      אם קיימת כעת זפת ברצפה אז יש לאטום אותה עם חומר ביטומני משחתי , כגון מסטיגום 10. ראה פרוט של עבודות ההכנה ואיטום הרצפה במאמר על איטום מקלחות וחדרים רטובים בחומרי איטום ביטומנים משחתיים.

      באשר לעבודות ההכנה ברצפה: לאחר התקנת צנרת הדלוחין יש לבצע תיקוני בטון במקומות הנחוצים. יש לצקת רולקות (העגלות בטון) במקומות המפגש בין הקירות לרצפה. יש לצקת חגורת בטון מפרידה , מתחת לפתח הכניסה ויש לצקת כיסוי בטון על גבי הצנרת ברצפה. לאחר סיום עבודות הבטון ולאחר הייבוש יש למרוח פריימר ביטומני על כל השטח (כגון פריימר 101 של חברת ביטום). לאחר מכן יש למרוח שתי שכבות של מסטיגום 10 (או חומר אחר דומה) על כל שטח הרצפה ובקירות יש לטפס עם החומר עד לגובה של כ 10 ס"מ מעבר למפלס הריצוף.

      קירות :

      קירות אשר לא יהיו במגע ישיר עם רטיבות יש לאטום עם שכבת הרבצה צימנטית (מלט+חול+דבק לטקס). בקירות אשר באזור המקלחון או ליד האמבטיה יש לבצע בנוסף לכך שתי שכבות של חומר איטום צימנטי משחתי (כגון סיקהטופ 107, טורוסיל,או ביטומסיל). בעת ההדבקה של הקרמיקה יש לוודא שחומר ההדבקה מתאים לשימוש על גבי הסוג של חומר האיטום בקירות.

      אנא ראה את המאמר שלעיל. נשמח לענות על שאלות נוספות במידת הצורך.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן