הוספת הודעה חדשה
  • · חידוש ותיקון איטום לגג שהוצף כתוצאה מפיצוץ צינור

    (סמדר א)

    חידוש איטום לגג שהוצף

    בבניין שלי התפוצץ צינור מים (ישן ממתכת) על הגג. כתוצאה מכך הוצף כל הגג (למעשה קטע גג המופרד בקורה משאר הגג) כ- 50 מ"ר במים אשר חדרו תחת היריעות הביטומניות המבודדות את הגג. ההצפה התגלתה בעקבות מים רבים שירדו במרזבים.הנזילה תוקנה וכעת יש לתקן את האיטום. חלק מהיריעות התרוממו וקיבלו נפיחות ובחלקים מסוימים עדיין כלואים מים. חברת הביטוח שלי אינה מוכנה להחליף את כל היריעות בגג, לטענתם ניתן לקלף מקומית את המקומות המוצפים והנפוחים ולאחר ייבוש הגג להדביק את אותן היריעות מחדש. לעומת זאת בעל מקצוע חיצוני ייעץ לי להחליף את כל האיטום בעלות של כ- 5000 ש"ח. האם ניתן להשתמש באותן היריעות לתיקון? האם ניתן לקלף רק חלק הגג? או שיש לקלף את כולו? האם המחיר הנ"ל סביר?איני סומכת ע חברת הביטוח וחוששת מנזילות בחורף אשמח לעצתכם.

    • · הצפה על גג עם יריעות

      (גבי)

      שלום סמדר,

      החשש שלך מוצדק וחברת הביטוח מנסה לחסוך את ההוצאה הכספית, עם תרוץ עלוב למדי. המים שחדרו מתחת ליריעות נמצאים כעת בכל מני מקומות, לא רק במקומות עם הנפיחויות. כך שהדרך הבטוחה היא להסיר את כל שכבת היריעות, להניח לגג להתייבש היטב- ולאטום אותו מחדש. בנוסף- החזרת אותן יריעות למקומן, במרבית המקרים כלל איננה מעשית לבצוע.

      אינני יודע אם תוכלי להשיג את אותו סכום מחברת הביטוח, אך אפשר לקבל המלצהאו חוות דעת משמאי / יועץ / חברת איטום ועם חוות הדעת בידך- להגיש תביעה בבית הדין לתביעות קטנות.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן