הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות חדרי שינה

    (חנה מהצפון)

    היתה רטיבות חמורה בחדרים שגרמה לפיטריות,וריח טחב הבאנו איש מביטוח המבנה,שעבר על הבית עם מכשיר לגילוי נזילות ולא מצא .אבל מצא שישנה רטיבות בחדרים בקירות והרצפה,מה עושים כדי לתקן זאת,ואיזה איש מקצוע אמורים להביא

    חנה

    • · סימני רטיבות, תחב

      (גבי)

      שלום חנה,

      חסרים הרבה פרטים בשאלתך.

      לעצם הבדיקה- מנסיוני אין לסמוך כלל על שמאים מטעם חברת ביטוח : אלו מנסים כמעט תמיד לעזור לחברת הביטוח ולא ללקוח. אם ישנם סימני רטיבות יש לאתר את המקור ולטפל בו ורק אחר כך (ולאחר ייבוש השטח) לטפל בקירות הפנימיים.

      אנא פרטי יותר נתונים:

      האם יש רטיבות מתחת לריצוף ? האם יש קילופי צבע וסימני רטיבות מעל אזור הפנלים ? האם הרטיבות נמצאת באזורים קרובים לחדר הרחצה, קרובים למרפסת חיצונית, בקירות חיצוניים ...? האם מדובר על בית/ דירה בקומת קרקע ?

      מומלץ לקרוא לאנשי מקצוע בתחום האיטום ולבדוק אם ישנה בעיה של אטימה, בעיה של דליפה מצנרת, או בעיה של עיבוי. רק לאחר מכן אפשר יהיה להמשיך ולטפל.

      נשמח לעזור הלאה,

      גבי

      • · רטיבות בקירות חדרים

        (חנה מהצפון)

        מדובר בדירה בקומות,וכל הפרטים שהעלית קימים בדירה,רטיבות בקירות מעל הפנלים,מדובר בחדרים שסמוכים למקלחת .ניסינו למצוא את מקור הרטיבות ופתחנו

        מתחת לאמבטיה והחלפנו צנרת ,וכעת אנו צריכים לנסות ליבש את הרטיבות בדרך כלשהיא כדי שיפסק התהליך של הרטיבות,עלי לציין שהרטיבות בחדרים היא לא רק בקירות חיצוניים,

        חנה

        • · רטיבות בקירות, מעל פנלים ומתחת לריצוף

          (גבי)

          שלום חנה,

          כדאי להביא שמאי חיצוני שאינו מטעם חברת הביטוח, על מנת שיתן הערכה של הנזק והגורם לו. יש לבדוק אם קיימת נזילה מצינורות הדלוחין במקלחת. כמו כן תיתכן חדירתמים בין האריחים עצמם כתוצאה מהרחצה.

          בכל מקרה- אם הרטיבות עוברת לחדרים הסמוכים אז ישנה בעיה עם האיטום של חדר הרחצה. הרטיבות אינה אמורה לעבור לאזורים אחרים כאשר ישנו איטום תקין, במיוחד מתחת לפתח, שם אמור להיות סף אטום מתחת לריצוף שנועד למנוע תופעות אלו בדיוק.

          לגבי הייבוש- יש לבדוק זאת מקרוב. במקרים קיצוניים של רטיבות גדולה מתחת לאריחים - יש צורך בפרוק כל הריצוף. במקרים פחות חריפים ניתן לפתוח מספר מרצפות ולהמתין לייבוש אך הייבוש איטי וידרש לכך זמן ארוך.

          מומלץכאמור לקרוא לשמאי בלתי תלוי או איש מקצוע שיאתר את מקור הרטיבות, יתבע את חברת הביטוח במקרה שהדבראפשרי, ויקבע מה עליך לעשות הלאה בנוגע לייבוש של החול הרטוב. אם הבעיה נסתיימה והחול רטוב רק במקצת אזהזמן יעשה את שלו והעסק יתייבש בסופו של דבר. אך לא מומלץ להמר.

          נשמח לעזור הלאה בכל שאלה ובהצלחה,

          גבי

          • · בעייה דומה בבית שקניתי

            (יוסי)

            שם טופלה בעיית הנזילות והאריחים הוחלפו. ישנם קילופים רציניים באיזור הקירות. האם יש מצב לפטרייה שם, והאם ניתן לפתור את הבעייה ללא צבעי (רוצים הרבה כסף שאין לי בדיוק)

            • · קילופי צבע לאחר רטיבות

              (גבי)

              שלום יוסי,

              ממילא ציינת שישנם קילופי צבע, כך שיש לצבוע מחדש את האזור, או את כל שטח הקיר הפגוע. אם אין סימני פטריות לאחר זמן רב, אז כנראה שגם לא יהיו. אלא שמומלץ לטפל בקיר כאילו שהיו או שיהיו בו פטריות וממילא עלות התוספת של החומרים היא אפסית.

              ראה את המאמר על תיקון קירות לאחר חדירת רטיבות. אפשר להוסיף תוסף נגד פטריות לצבע עצמו ולנקות את האזור לפני הצביעה עם מים מהולים באקונומיקה.

              כמובן שתוכל גם לבצע את כל העבודות בעצמך,מבלי לשלם לצבעי.

              בהצלחה,

              גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן