הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קירות טרומיים

    (זאב)

    אני גר בבית טרומי בן 20 שנה שהציפוי החיצוני שלו זה שפריץ הבית בין 2 קומות ואני גר בקומה התחתונה השפריץ ברובו ירד או רהה ויש בחדר המערבי רטיבות באזה חומר כדאי לאטום והאם מספיק קומה אחת בקומה העליונה אין בעיות תודה

    • · בית טרומי

      (גבי)

      שלום זאב,

      תחילה יש לנסות ולאתר מהיכן בדיוק מגיעה הרטיבות.

      אם הרטיבות מופיעה בחלק בעליון, ליד התקרה, אז יתכן שהיא מגיעה מן הקומה העליונה או מתפר התפשטות, אם קייםתפר באזור החיבור של התקרה.

      מצד שני- אם הרטיבות מופיעה בחלק הנמוך של הקיר, סמוך לרצפה, אז יתכן שישנה בעיה בחלק התת קרקעי של הקיר. כך שחובה לבדוק דברים אלו בשטח.

      באופן יותר כללי- אם קיימת רטיבות באזורים אקראיים במרכז הקיר- סביר להניח שיהיה ניתן לפתור את הרטיבות באמצעות איטום של הקיר עצמו. הרטיבות במקרה זה יכולה לחדור כתוצאה מספיגה בתוך הקיר או כתוצאה מסדקים נימיים.

      אם אין בכוונתך לבצע שיפוץ מחדש של הקיר החיצוני אז הפתרון הנוח ביותר הוא לאטום את כל שטח הקיר עם חומר אטימה שקוף מסוג סילוקסן. ראה את תאור העבודה במאמר על איטום קירות חיצונים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן. יש לטפל בסדקים לפני בצוע ההתזה של החומר.

      בנוגע לחשש מבעיה בקומה העליונה : תמיד יתכן מצב שכזה בבתים טרומיים, במיוחד כאשר קיימים תפרי התפשטות בין הקומות ולאורך הקירות. אך כפי שתואר לעיל- אם הרטיבות נמצאת במרכז הקיר רוב הסיכויים שאיטום הקיר עצמו יפתור את הבעיה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן