הוספת הודעה חדשה
  • · יחידת מרתף עם רטיבות

    (אסף)

    שלום גבי,

    ברשותי יחידת מרתף המשמשת למגורים. כתוצאה מריחות עובש וסימני רטיבות בין האריחים עזבו הדיירים את היחידה וכעת ברצוני לתקן את הנזקים.

    באופן כללי: רואים קילופי צבע קלים בלבד מעל הפנלים בחלק מהמקומות ביחידת הדיור. אפשר "להרגיש" שיש רטיבות כי רואים גם סימנים לבנים בין האריחים ולצד חלק ממשקופי העץ של החדרים והכניסה.

    שאלתי: האם מנסיונך לא יהיה מנוס מפרוק הריצוף ואיטוום כל יחידת המרתף, או שאפשר להסתפק אולי בחלק ממנה בהנחה שרק משם באה הרטיבות ?

    תודה,

    אסף

    • · איטום יחידת מרתף, רטיבות פנימית

      (גבי)

      שלום אסף,

      ראשית יש לציין שאם ישנה רטיבות מתחת לריצוף של כל היחידה, כנראה שממילא עדיף יהיה להסיר את הריצוף ולו רק כדי לייבש היטב את השטח.

      לשאלתך: כאשר מבחינים בכך שהמקור לרטיבות במרתף הנו אזור ספציפי (כגון פתח הכניסה או חדר כלשהו ביחידת המרתף שממנו מגיעים המים), אפשר לאטום רק אותו ולצקת חגורת בטון שמפרידה בינו לבין שאר הדירה.

      אם מבצעים זאת בקפדנות אפשר למנוע מצב בו רטיבות מגיעה בעתיד ממקום אחר אל האזור שכבר נאטם. (בצורה זו אפשר לתת אחריות מלאה עבור האיטום שיבוצע באזור הנבחר מבלי לחשוש שרטיבות תגיע אליו ממקום אחר במרתף).

      כהערה כללית: הפיתוי לחסוך בעלויות הנו בהחלט מובן. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון את האפשרות שמים יחדרו למרתף בעתיד גם מאזורים אחרים. יש להשוות עלויות ולהחליט בהתאם.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן