הוספת הודעה חדשה
  • · ניקוז גג קרוואן

    (מני)

    גבי שלום,

    אני מנסה לנקז גג של קרוואן שמחובר (קורת בטון מחברת) למבנה בטון.גג הקרוואן עשוי פיברגלאס, ומתחתיו מעין רצועות מתכת, ומתחת לכל זה תקרת גבס.זה פתרון שנתת לי לבעיית ניקוז שאני לא מצליח להתגבר עליה (שלחתי תמונות לפני כמה שבועות) על מה צריך להקפיד אם הולכים על ניקוז כזה, שיחצוב למעשה בתקרת הקרוואן ויעבור במקביל לתקרת הגבס, בדרכו החוצה למרזב חיצוני?האם להשתמש בצלחת ניקוז רגילה?האם יש פרט לחיבור כזה?

    תודה

    מני

    • · ניקוז גג קרוואן

      (גבי)

      שלום מני,

      הבעיה זכורה לי היטב. ניקוז הנו הפתרון הנכון ביותר למצב שנוצר בגג שלך. מכיוון שמדובר על מצב מיוחד אין בנמצא פרט יעודי לזה, אך ניתן להתגבר על הבעיה. תחילה יש לחצוב (או לחתוך / לקדוח) קדח מתאים בתקרת הקראוון. את צינור הניקוז עצמו יש לחזק לקירות לכל אורך מסלולו. אם חייבים להתקין זויות אז יש לדאוג שהזויות יותקנו בשפוע של 45 מעלות (בכל מקרה לא 90 מעלות). ניתן , בשלב מאוחר יותר, להסתיר את הצינור עם קירות גבס ולהכניס חומר בידוד אקוסטי, כדי שלא יהיה רעש של זרימת המים בצינור.

      באשר לצלחת בראש המרזב : אפשר להתקין צלחת רגילה כמו של יריעות ביטומניות בגג רגיל, ולרתך עליה יריעות ביטומניות. לחילופין אפשר להזמין צלחת מפח רחבה יותר, אשר תחובר לגג באמצעות ברגים ודבק (אפילו סיקפלקס 11FC יעזור) ואחר כך להלחים עליה את היריעות. המרזב צריך להיות בקוטר של 4 צול.

      כפי שאמרתי בתקשורת הראשונה, מדובר במצב מיוחד שיש לאלתר עבורו פתרון מתאים, בשטח עצמו.תמיד ניתן לאלתר פתרון שיחזיק מעמד היטב, אך צריך לראות זאת בשטח.

      כעקרון : תחילה יש לחזק היטב את הצינור והצלחת לתשתית ורק אחר כך לרתך עליה את היריעות. אל תסתמך על היריעות בלבד לחיזוק הצלחת או תמיכת המרזב עצמו.

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן