הוספת הודעה חדשה
  • · הדבקת פנל קיר חיצוני

    (זליג)

    מזה כמה שנים שיש לי בעיה עם פנלים בקיר חוץ המחופה בשליכט גמיש (צבעוני). היו לי פנלים עשוים אבן טבעית (טרוורטין). אלא שהאבן סופגת מאוד. עם הזמן, הלחות מחלחלת ומחלישה את ההדבקה. הפנלים גם שבירים מאוד וקשים להשגה. כעת אני משנה הכל: הסרתי את פנלי הטרוורטין ובמקומם אני שם פנל פורצלן חזק ואטום. ההדבקה באמצעות דבק גמיש 116. בוחן הדבקה בשתי צורות: א. הדבקה על-גבי טיח שעליו אני מורח יסוד (פריימר XX) שיחזק את התשתית (הדבק יושב על היסוד). ב. הדבקה ישירות על גבי הטיח (אחרי הרטבה יסודית). אני יודע ששימוש בפריימר XX לא נועד למטרה הזו, אבל - מה דעתכם? האם הדבק יתפוס?

    • · הדבקת פנל חיצוני לקיר

      (גיורא)

      זליג שלום,

      מדבריך נשמע שקיימת בעיה של חומרים רופפים כלשהם בתשתית שגורמים להיפרדות . לכן לפני הכל יש לבדוק קודם כל מה מצב התשתית ולפי כך להחליט מה יש לבצע, האם יש להסיר חלקים מסויימים, איך לחדש את התשתית וכו.

      היות ונשמע שמדובר בפרוייקט גדול ויקר הגיוני מאד להשקיע ביעוץ טכני של מומחה שיבדוק את השטח וימליץ. עלות היעוץ אמורה להיות בטלה בשישים מעלות הפרויקט אך מאידך סיכויי הצלחתו יגברו מאד.

      יעוץ טכני ללא תשלום ניתן על ידי ספקי הדבקים כגון כרמית, תרמוקיר, בי.ג`י ועוד שמוכנים בדרך כלל לשלוח יועץ לשטח ללא התחיבות.

      בהצלחה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן