הוספת הודעה חדשה
  • · שלום לגבי 2 שאלות

    (מירה)

    ברצוני לטייח קיר פנימי שסבל רטיבות1. עםאיזה חומר יש צורך לטייח - קראתי על סיקה טופ 107 - אם כן איך א עם מה מערבבים אותו ובאיזה היחס. או המלצה אחרת

    2. ברצוני לבצע משטח בטון גובה 10 ס``מ אורך 3 מ` רוחב 4 מ` -מעוניינת להביא את החומרהחול והחצץ בשקים קטנים (כדי שאוכל להביא עם רכב מסחרי קטן)כפי שמוכרים בחנויות למוצרי בנייה - מה כמות שקי החצץ

    מה כמות שקי החול

    כמה שקי מלט ( מלט כמובן בשק הרגיל ) תודה מראש יישר כח

    • · הכנת תערובת בטון, טיח פנימי

      (גבי)

      שלום מירה,

      סיקה טופ 107 הנו חומר איטום צימנטי משחתי, עם הדגשה על משחתי. מיישמים את החומר באמצעות מריחה במברשת, על גבי משטחי בטון או משטחים צימנטים. כך שהחומר איננו מתאים לצורך הכנת טיח.

      אין צורך בחומרים מיוחדים לצורך בצוע טיח פנימי. אפשר להשתמש בתערובת טיט מוכן רגילה ואפשר להוסיף לתערובת 5 אחוז דבק אקרילי או דבק על בסיס לטקס.(5 אחוז ממשקל המלט שבתערובת, לא יותר, משום שהדבר יקשה מאוד על עבודתו של הטייח). כמובן שאת מקור הרטיבות עצמו יש לאטום לפני כן- מבחוץ.

      לענין הכנת הבטון : הכמויות שידרשו הן בערך (בלי נדר) כ10 שקי מלט,50 שקי חול ו50 שקי חצץ. יותר פשוט להזמין חומר מוכן (עם משאבה) או להזמין הובלה מספק החומרים. בררי בשנית את הכמות אצל הספק משום שגודל שקי החול והחצץ יכול להשתנות במקצת מספק לספק. (הוראות להכנת בטון הן גם ענין לחישובהנדסי כך שמומלץ לפנות לאחד).

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן