· איטום חניון אספלט
(אבישי)שלום גבי.
חניון מאספלט ישן. השיפוע שלו הוא מעןלה לכיוון אחד כך שניקוז המים הוא מעולה.
באספלט ישנם סדקים רבים. התקרה לא יכולה להחיזק עומס נוסף מבחינת משקל כך שיציקת בטון נוספת לא באה בחשבון.
משיטוטי באתר ראיתי שלוש המלצות. אשמח לדעת מה הכי מומלץ ע"פ האיכות. (כמובן שהכל תלוי תשתית ומחיר).
1.פוליאוריאה.
2. נמפרט הנ"ל כפי שכתבת באופן כללי לגברת בפורום.
1. שכבת יסוד אפוקסית (על בסיס מים).
2. איטום ראשוני בשכבת זפת חמה מושבחת ב SBS (כגון "פזקר 795" או "פוליגום"-ביטום).
3. הלחמה / הדבקה של יריעה ביטומנית יעודית דקה (3 מ"מ) כגון "פוליפז" (מגינה ומונעת השתקפות של הסדקים בבטון אל עבר שכבת האספלט).
4. הלחמה של יריעות איטום ביטומניות.
5. כיסוי באספלט (או בבטון).
אופציה שלישית.
3.לאטום את כל המשטח בחומר איטום פוליאוריטני משחתי ומעל גבי פריימר אפוקסי. מצורפת תמונה
ממש תודה ושנה טובה
16.09.2018 22:25חלון חדשהוספת תגובה· איטום חניון רכבים
(גבי)שלום אבישי,
הסדק שבתמונה הנו כמובן תפר התפשטות. על מנת לאטום אותו לצמיתות יש להסיר את שכבת האספלט ולבצע את האיטום על תשתית הבטון שמתחת לה, לאחר עבודות הכנה (שיקום בטונים וכיוצ"ב). ישנם מספר אופציות צלאיטום התפר כאשר הטוב והיקר ביותר יהיה להתקין תפר מכני בין שתי היציקות.
בנושא איטום חניונים עגדולים דיף לדעתי לבצע מערכת עמידה שתחזיק מעמד לאורך שנים ולהמנע מפתרונות זולים וחלקיים.
פוליאוריאה עדיפה מבחינת מהירות הבצוע ועמידותו של החומר בשחיקה הצפויה בחניון. מומלץ לבחון זאת בשטח ולהשוות עלויות.
ציפוי MMA, כדברי קודמי- יהיה גם כן מצוין אך עלותו תהיה גבוהה במיוחד לנוכח עלותו של החומר והצורך בקירצוף המשטח כולו.
הציפוי בחומר פוליאוריטני משחתי יהיה הזול ביותר אך עמידותו תהיה פחותה.
יש לבחון את הדברים בשטח אך סביר להניח שיומלץ לבצע איטום יסודי של תפרי ההתפשטות וסדקים אחרים ואח"כ לבצע את שלבי המפרט הביטומני שצרפת.
נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.
ברכה,
גבי
19.09.2018 19:27חלון חדשהוספת תגובה· אפשרות רביעית עדיפה - קירצוף האספלט ויישום MMA
(חגי שושני)17.09.2018 06:57חלון חדשהוספת תגובה