הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קערה מחוררת

    (יוסי)

    שלום חברים. את הקערה שבתמונה המצורפת קניתי למרות החורים שבה ואחרי שבמשך חודשים לא הצלחתי למצוא קערה כזאת ללא חורים. קוטר הקערה בבסיסה התחתון כ-40 ס"מ ואני רוצה להפוך אותה לבריכת מים בה יגדלו פרחי מים ואליה ישפכו מים ממזרקה. מה הדרך הטובה לסתום את החורים ולאטום את הקערהללא הוצאות כספיות ניכרות? (לדעתי הקערה עשוייה בטון - וחלקה התחתון דק ופשוט נשבר)תודה לכל תשובה. יוסי

    • · קערת בטון

      (גבי)

      שלום חבר,

      את החורים עצמם אתה יכול לאטום בקלות עם חומר מסוג סיקפלקס , שמגיע בשפופרות , כמו שפופרות סיליקון. ישנם מספר סוגים של החומר והסוג המתאים ביותר עבור זה הוא סיקפלקס 11FC.

      בסיום דבריך ציינת לפתע שגם התחתית שבורה, מה שלא ניתן לראות בתמונה. השאלה היא כיצד אתה רוצה שהעסק יראה מהבחינה האסטתית. אם קיימים סדקים תוכל לאטום אותם עם אותו החומר. החומר מגיע בצבע לבן, אפור או קרם ובכל מקרה הוא יראה לעין. (את האיטום, אגב, אתה חייב לעשות מבפנים ולא מבחוץ, אם זה לא מובן מאליו).

      אפשרות שנייה ויותר יקרה היא לאטום את כל השטח (לאחר אטימת החורים) עם חומר איטום צימנטי משחתי מסוג סיקה טופ 107, או דומה לו. יש לבצע שתי שכבות לפחות ורשת אינטרגלס בין השכבות. אלא שהחומר מגיע בשקים של 25 קילו ומחירו כ 170 ש"ח.

      כך שהפתרון הקל והזול ביותר הוא עם הסיקפלקס. תוכל לטשטש מעט את התיקונים אם תזרוק תערובת חולית או צימנטית (באותו הגוון של הקערה)על גבי החומר, מייד לאחר היישום, בעוד החומר טרי.

      ב-ה-צ-ל-ח-ה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן