הוספת הודעה חדשה
  • · איטום סדקים במרזב

    (מיטל)

    שלום

    רציתי להתייעץ לגבי איטום סדקים במרזב. לאחר ניסיונות מרובים, הצלחנו לאתר את מקור הרטיבות הרצינית בקיר. לאחר שבירת חלק קטן מהקיר ליד ארגז של תריס חשמלי התגלו שני סדקים באורך כ10 ס"מ במרזב פלסטיק העובר בתוך הקיר.

    ככל הנראה נוצרו ברשלנות במהלך פתיחת פתח לארגז התריס על ידי חציבה בקיר עם דיסק . מדובר בבית קרקע בן 7 שקנינו ולא אנחנו בנינו. הקבלן מתנער.

    מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בסדקים במרזב?

    תודה רבה מראש

    מיטל

    • · תיקון סדקים במרזב

      (גבי)

      שלום מיטל,

      אם מדובר על סדקים במרזב PVC (אפור) אשר גלויים לכל אורכם אפשר לתקן אותם על ידי מסטיק מסוג "סופר 7" או "סיקפלקס 11FC". יש לנקות היטב את השטח המיועד לאיטום ואחר כך למרוח מעליו שכבה עבה של מסטיק (כסנטימטר עובי) שתכסה גם את הצדדם במספר סנטימטרים נוספים. איטום שכזה יהיה עמיד וחזק לאורך זמן רב.

      מאידך אם מדובר על צינור שחור ("גיבריט") המסטיקים שלעיל לא יתאימו. הטוב ביותר יהיה להביא אינסטלטור למקום אשר ילחים טלאי באמצעות ציוד יעודי. אך אפשר גם לנסות ולתקן עם חומר מסוג "אוטם כל" (פזקר), "Pipe Sealing" (פולידן),"טיקסופלט" (מיקו פרו).

      הערה: כאשר הסדקים אינם לגמרי גלויים ו/או כאשר אין גישה נוחה לתקן אותם לכל אורכם עדיף לקרוא לאיש מקצוע שיבצע טלאי אפוקסי פנימי עם ציוד מקצועי שמיועד לכך.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן