הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה בגג – מאזור המרזב – כבר מיואש!!

    (אורי)

    שלום גביהבית בן שנתייםבגג יש 3 מרזבים - 2 צפונים ו 1 דרומי כשיש גשם אני רואה נזילות מהתקרה ממש מתחת לנקודת המרזב הדרומי.ממש טיפות ולא רק לחות בתקרה.פניתי לאיש האיטום והוא הגיע ושם מחדש יריעות על כל חלק הגג הדרומי מכיוון שהוא ראה מים כלואים ליד המרזביש לציין שהוא לא פירק יריעות ישנות אלא שם עוד שכבה של יריעות על כל החצי גג.על כל יציאות המזגנים יש מקלות סבא שמורכבים בצורה טובה.כמו כן שללתי סדק במרזב מכיוון שסתמתי את המרזב וחיכיתי לגשם ואכן לאחר הגשם שהמרזב סתום עדיין אני רואה נזילה בתקרה ממש מעל המרזב.מה עוד אפשר לעשות ?האם לעבור על כל הרולקות בצד הדרומי עם חומר ביטומני? ( סוף יריעה שמתחברת עם מעקה הבטון)אשמח לעיצה אני כבר מיואש

    • · נזילה חוזרת בגג תחת מרזב

      (גבי)

      שלום אורי,

      מתאורך נשמע שבוצעו דברים נכונים. אם האיטום אכן בוצע בצורה נכונה ואם המרזב שאת פתחו סגרת אכן היה סגור לגמרי- כנראה שהבעיה תימצא במקום אחר. למשל מעל לקצות היריעות בקירות, כפי שציינת.

      אפשר לבצע בדיקת הצפה לגג עצמו, בחלקים, על מנת לראות אם ואיזה חלק הוא הבעייתי. אך יכולה גם להיות נזילה ממקום רחוק יותר בגג ולא רק מהחצי שאותו אטם הקבלן מחדש.

      המלצתי- התחל מאפס: בצע בסבלנות בדיקת הצפה לחלק שהקבלן אטם. בצע גם בדיקת הצפה נפרדת למרזב עצמו, וכמו שצריך (בימים ללא גשם).

      אם הבעיה לא תיפתר / לא תאתר, יש לחפש ליקויים אחרים באזורים שמעבר למפלס ההצפה בקירות ובמקומות מרוחקים יותר בגג. בדוק גם את הקירות החיצוניים סביב הגג.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן