הוספת הודעה חדשה
  • · איטום בין לוחות ”צמנט בורד” לקיר בלוקים / בטון

    (ציון)

    גבי שלום , על לוחות "צמנט בורד" המורכבים כקיר חיצוני בבנייה קלה , על מרפסת גג פתוחה וחשופה לגשם ולשמש , יישמתי שליכט אקרילי אולם נוצרו רווחים ברוחב של 1-2 ס"מ (כנראה שחלק מהשליכט "התפורר") לאורך חלק מהחיבור , בצדדים , בין הלוחות לקיר הבלוקים הנמצא מ-2 צידי הלוחות כאשר בצד אחד יש גם וויטרינת זכוכית וסורגים.

    האם ניתן לאטום את הרווחים האלו עם סיקה פלקס / קצף פוליאוריטני?

    תודה רבה מראש

    • · חיבור רחב בין צמנט בורד לקיר בלוקים

      (גבי)

      שלום ציון,

      אין ודאות שאטימה עם "סיקפלקס" לבדה אכן תפתור את הבעיה. המירווח (2 ס"מ) רחב מדי והלוחות צרים מדי ומפחיתים מהעובי שאפשר ליישם לחומר. כל עוד הלוחות לא יהיו מקובעים היטב למקומם עלולות להיווצר במשך הזמן תזוזות שינתקו או יקרעו את החומר.

      לפיכך כדאי תחילה לנסות ולקבע את הלוחות היטב למקומם (באמצעות ברגים וכיוצ"ב). לאחר מכן אפשר להשתמש ב"סיקה הייפלקס 250" (שהוא גמיש יותר מה"סיקפלקס 11FC") ולהשתדל לבצע אותו בעובי רב ככל האפשר, כלומר לפחות בעובי של לוחות הצימנטבורד.

      יש להתייחס לחיבור כאילו היה תפר התפשטות ולאטום את כל עוביו של החיבור עם המסטיק. כמו כן יש להשתמש בחומר יסוד "פריימר" ולמרוח אותו על דפנות התפר שבין הלוחות. בנוסף אפשר גם להטביע רצועה של רשת אינטרגלס בתוך החומר ולאחר הייבוש לבצע מעל את השליכט הצבעוני.

      אין כל בטחון שהשליכט לא ישוב ויסדק / יתקלף, לנוכח התזוזות הצפויות.

      אלתור נוסף למניעת רטיבות: הדבקת רצועות איטום דביקות על כל החיבורים. לאחר מכן אפשר לצבוע אותם בצבע שדומה לגוון של השליכט.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן