הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות

    (א)

    יש לי גג מרוצף, מידי שנה אני מביא איש איטום שעושה עבודה ומבטיח כי לא ייכנסו גשמים, אך המים יורדים שוב, השנה החלטתי לעשות בעצמי את האיטום . רציתי לדעת על איזה חומר אתם ממליצים לאיטום כשיש ריצוף? האם מוצרי פז קר מתאימים ? תודה

    • · רטיבות מגג מרוצף

      (גבי)

      שלום א,

      על מנת להמליץ על המפרט הנכון יש לבדוק בשטח את מצב הגג, את מצב הקירות והמעקות סביבו (משני הצדדים) ודברים נוספים בסביבת הגג שעלולים לגרום לנזילות כגון מסילות של ויטרינות, אדניות, צנרת חודרת ועוד.

      מחובתי גם להזכיר כי לטווח הרחוק מומלץ תמיד פשוט להרים את כל הריצוף ולאטום את התשתית מחדש, כפי שמתבצע בתהליך הבניה. כל שיטות האיטום שמתבצעות מעל הריצוף הנן שיטות תחליפיות שמטרתן העיקרית היא להפחית בעלויות התיקון וברוב המקרים ממילא יגיע בעתיד המועד בו לא יהיה מנוס מהרמת הריצוף.

      באשר לשאלתך בנוגע לבחירת החומרים: מהבחינה המקצועית, כאשר אוטמים מעל ריצוף קיים עדיף להשתמש בחומרים משחתיים גמישים וחזקים כגון חומרי איטום פוליאוריטניים. אפשר לבצע ציפוי פוליאוריטני צבעוני או שקוף, כאשר לציפויים הצבעוניים ישנה עדיפות מבחינת עובי השכבה וכפועל יוצא מכך לעמידותה בפני סדיקה ושחיקה. בחירת החומר קשורה גם לגודל הגג וככל שהשטח גדל כך גם יש לעבות את שכבת האיטום ולדאוג למניעת אפשרויות סדיקה שונות.

      מוצרי חברת "פזקר" אינם פוליאוריטניים אך תוכל למשל להשתמש בחומרים פוליאוריטניים כגון "פוליסיל" (חברת ביטום), "היפרדסמו LV" (צבעוני) או היפרדסמו T" (שקוף) - של חברת פולידן, או "סיקלסטיק 490T" שקוף (גילאר / סיקה). קיימים גם מוצרים נוספים של חברות אחרות.

      אם תוסיף עוד נתונים או אם משהו עדיין לא מובן נשמח לעזור הלאה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן