הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה מדירת השכנים

    (עופר)

    שלום רב,

    עקב נזילה שמקורה בדירת השכנים מעלינו, יש לנו פיצוצים ורטיבות בתקרת המטבח.

    במשך למעלה מחצי שנה ניסינו לגרום לשכנים לטפל בעניין ללא הועיל, בנוסף שלחנו מכתב מעו"ד לפני תביעה. לפני כחודש (לאחר קבלת המכתב) השכן אמר שהחליף איזשהו צינור בברז שלטענתו היה הסיבה לנזילה אך בשל ההתנהלות המתחמקת, לא נטינו להאמין לדבריו, מה גם ששבוע אחר כך ביקשנו ממנו להביא איתור נזילה לדירתו והוא לא היה מוכן לשאת בעלות הבדיקה (על אף שהצענו שאם יתגלה שאין נזילה בדירתו אנחנו נשלם על הבדיקה, למרות שאין עלינו לשאת בעלותה בכל מקרה). מאחר והיה בכוונתנו לתבוע אותו, הזמנו בדיקת נזקי רטיבות לדירתנו, נאמר לנו שלפי הבדיקה יתכן שהוא תיקן את זה אבל אי אפשר לדעת בוודאות (כי לא נכנסו לדירתו). רמת הרטיבות היתה 9. הבודק אמר שלא ניתן לדעת אם החול יתייבש וצריך לבדוק שוב עוד כחודש ולראות מהי המגמה. השכן טוען כי החול יתייבש עכשיו כשקיץ

    והוא מעריך כי אחרי הקיץ יהיה ניתן לתקן. אינני יודעת האם להאמין לדברי השכן ומבדיקה שערכתי עלו דברים סותרים בנוגע להתייבשות החול.

    שאלתי היא האם החול אכן צפוי להתייבש (במיוחד כאשר מדובר על נזילה שככל הנראה נמשכת למעלה משנה) או שהאפשרות היחידה היא לייבש את החול או להחליפו?

    • · ייבוש מילוי מתחת לריצוף

      (גבי)

      שלום עופר,

      יש לאלץ את הדייר לבצע בדיקת רטיבות מהדירה שלו ורצוי גם להרים מספר אריחים ולבדוק את מצב החול שמתחתם. אפשר גם לבקש מבודק מוסמך או ממכון התקנים לקדוח בפינה כלשהיא ולקחת דגימה/ות של החול הרטוב על מנת למדוד אותן.

      בעזרת תוצאות הדגימה תוכל גם להמשיך ולתבוע את השכן.

      אם היתה קיימת נזילה במשך שנה שלמה לא סביר שהיא תתנדף מעצמה. בהכללה- רק נזילות קלות יחסית נעלמות במשך הזמן והרבה נזילות גורמות לנזק לריצוף וליציבותו, אשר מתגלה רק שנים אחר כך. זו אמורה להיות דאגתו הראשונה של השכן והיה עליו לתבוע את חברת הביטוח שלו. מבחינתך- יתכן גם שתוכל פשוט להמתין שהתקרה תתייבש ואח"כ לתקן.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן