הוספת הודעה חדשה
  • · בעיות איטום ונזילות מחלונות חדשים

    (אופיר)

    שלום,הותקנו בדירתי חלונות חדשים כאשר בכל החלונות ישנן חדירות מים.איש האלומיניום כבר הגיע פעמיים וניסה לתקן בתיקונים מקומיים אך ללא הצלחה.בשלג האחרון שוב נכנסו מים והחלטתי לשבת מול החלון ולנסות להבין מאיפה נכנסים המים.ראיתי שיש מעט חדירה של מים מתחת לחלון-בין החלון לבין האבן עליו הוא יושב וזאת למרות שאיש האלומיניום אומר שבין החלון לאבן יש מילוי של סיליקון וכן שמחוץ לחלון יש כמו סף שמודבק לאבן ולחלון וגם הוא מלא בסיליקון.בנוסף הבחנתי שהמסילה הפנימית של החלון מוצפת במים ושממנה נכנסים מים וזאת בזמן שהמסילה החיצונית (שמוציאה מים החוצה) ריקה ויבשה.לדעתי אין פינוי מים מהמסילה הפנימית לחיצונית- אין חורים בין לבין.החלון הוא חלון נפתח בעל שתי כנפיים ומתחת קבוע.אני מצרף שרטוט ושתי תמונות.אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי כי נראה לי שאיש האלומיניום לא מצליח לאתר את התקלה.תודה מראש.http://jpg.co.il/view/54e8fb8e6cd4b.jpeg/http://jpg.co.il/view/54e8fc5dc74fa.jpeg/http://jpg.co.il/view/54e8fc75bf608.jpeg/

    • · חוסר ניקוז ממסילות חלון

      (גבי)

      שלום אופיר,

      מהתמונות לא ניתן להגיע למסקנה ספציפית אך מתאורך משתמע שבהחלט ישנו ליקוי בניקוז. לא יתכן מצב בו נשארים מים בתוך מסילת החלון התחתונה מבלי שינוקזו כלפי חוץ.

      1. יש לפתוח חורים לניקוז במקומות הנחוצים.

      2. בנוסף ניתן לצפות את האבן עם סילר, אך איטום זה כלל אינו אמור לשמש כתחליף לניקוז.

      3. כנראה שהמסילה עצמה אינו אטומה. מכיוון שאם היא היתה אטומה המים לא היו יכולים לצאת ולעבור אל מתחת לה. בדוק את האיטום בין המשקוף התחתון למשקופים הניצבים לו בצידי החלון ובדוק אם ישנם ראשי ברגים חשופים - (ללא סיליקון מסביבם) שדרכם יכולים אולי המים לחלחל אל מתחת למשקוף התחתון.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן