הוספת הודעה חדשה
  • · איטום בית עים טיח צבעוני

    (יוסף)

    יש לי בית ישן לפני כ10 שנים חיפנו אותו בטיח צבעוני וכיום יש סדקים קטנים בקירות החיצוניות שגורמות לרטיבות ולעובש בתוך הבית האים יש פתרון לאטום אולי בחומר שקוף?

    • · איטום קיר מעל טיח צבעוני ישן

      (גבי)

      שלום יוסף,

      ניתן לאטום קירות עם שליכט / טיח צבעוני באמצעות חומרים פוליאוריטניים שקופים כגון "סיקה לסטיק 490T" או "היפרדסמו T". אלא שפתרונות מסוג זה הנם בגדר אלתור ולא ניתן לאמר בבטחון שהם יצליחו לאטום את הקירות, במיוחד כאשר קיימים בהם סדקים, מכיוון שהחומרים דקים יחסית ומוגבלים בכושר יכולתם לגשר על פני סדקים. בנוסף- החומרים יכולים ליצור מעיו מראה מבריק יותר של הקיר כך שיש

      תמיד לנסות אותם במקום נסתר לפני שמחליטים לצפות את כל השטח.

      פתרון נכון יותר ומקצועי יותר הנו ציפוי כל הקיר מחדש עם שליכט צבעוני חדש או (עדיף) עם צבע גמיש בשתי שכבות מעל גבי שכבת יסוד מתאימה. לפני הבצוע של הציפוי החדש יש לטפל ולאטום סדקים בנפרד, עם מסטיק פולאוריטני או מרק גמיש בהתאם לסוג הסדק ורוחבו.

      בברכה,

      גבי

      • · סדקים בקירות בית עם טיח צבעוני

        (יוסף)

        גבי תודה על התשובה. אם בכל זאת אני רוצה לאטום עם החומר השקוף אם יש הגבלה לרוחב הסדק שהוא יכול לכסות ואם כן יש איזה חומר שאפשר למלות את הסדק ואחר כך למרוח את החומר השקוף (היות והבית ישן וגרים בסביבה שידוע שיש תזוזות באדמה)

        • · תיקון סדקים בקירות שליכט

          (גבי)

          שלום יוסף,

          החומרים השקופים אינם מסוגלים לגשר היטב על פני סדקים. אם מדובר על סדקי שערה דקיקים בלבד אפשר יהיה אולי להמר. אחרת- אין טעם.

          סדקים אחרים ניתן לתקם עם מסטיקים פוליאוריטניים (למשל "סיקפלקס") אלא שהץתיקון מאוד יכער את מראה הקיר. במקרים מסוג זה עדיף לתקן את הסדקים בצורה יסודית ואחר כך לצפות את כל הקיר עם צבע גמיש במספר שכבות.

          יש לבדוק מקרוב את הסדקים שתארת ואחר כך יהיה אפשר לקבוע מפרט מומלץ לתיקונם. בדרך כלל מתקנים סדקים דקים עם מרק גמיש, כאשר סדקים רחבים יותר ("סדקים עוברים"- שנראים לפעמים גם מהצד הפנימי של הקיר)- מרחיבים ואוטמים במסטיק פוליאוריטני.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן