הוספת הודעה חדשה
  • · שימוש במצלמה טרמית

    (מיכל)

    שלום רב

    רציתי לברר באילו מקרים יעיל וכדאי להשתמש במצלמה טרמית ובאילו מקרים אין בה תועלת

    מיכל

    • · איתור נזילות-אין תחליף לאדם..

      (גיורא)

      אין כל מכשיר, כולל מצלמה תרמית ,שיכול לאתר באופן אובייקטיבי ליקויי איטום, שכן איתור הליקוי אינו מבוסס רק על הסימנים החיצוניים אלא בעיקר על ההבנה של הבודק על מה מעידים סימנים אלה.מצלמה תרמית יכולה לשמש ככלי עזר בלבד, שכן בדרך כלל הצילום התרמי אינו מוסיף למאבחן מידע נוסף מעבר לסימני הרטיבות הגלויים לעין ,שהם האינדיקציה הטובה ביותר בבואנו לנסות ולהבין את מקור הליקוי.איתור ליקויי איטום יכול להתבצע רק על ידי בעל מקצוע הבקי בשיטות איטום ובעל נסיון והבנה כיצד והיכן עלולים לקרות כשלים בשכבת האיטום .בהצלחה

    • · מתי להשתמש במצלמה תרמית

      (גבי)

      שלום מיכל,

      ברוב המקריםלא יהיה צורך במצלמה תרמית מכיוון שהצילום התרמי יצביע על קיום רטיבות שאנו ממילא נוכל לראותה אותה בעין.צילום תרמי שכזה פשוט יראה לנו בדיוק את מה שאנו כבר רואים כך שהוא יהיה לגמרי מיותר.

      יש להבהיר כי צילום תרמי לא יוכל להראות לנו את הגורם הנסתר שממנו חודרים המים. הצילום רק יראה לנו היכן ישנה רטיבות וזו יכולה להיקוות במקום רחוק יותר מהמקום שממנו חדרו המים. יחד עם זאת הצילום התרמי יוכל לפעמים לסייע ולהצביע על קיום רטיבות נסתרת במקומות מסויימים שלא חשדנו בם וע"י נפנה לבדוק גם את אותם המקומות.

      מצלמה תרמית יעילה גם במקרים מסויימים מאוד, כאשר יש ספק באשר למקור הרטיבות. לדוגמא: רטיבות בתחתית קיר יכולה לבוא עקב מים מתחת לריצוף שמטפסים באופן קפילארי, או עקב צינור מים דולף שנמצא בתוך הקיר. צילום תרמי יוכל להראות לנו אם ישנו צינור דולף ו/או היכן נמצאת רוב הרטיבות (מתחת לריצוף או בנקודה מסויימת בקיר).

      ראי הסברים נוספים במאמר על איתור נזילות עם מצלמה תרמית.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן