הוספת הודעה חדשה
  • · זיפות גג חדש מבטון

    (שרה)

    שב”ש לנוכח בעיות תקציב אנו שוקלים זיפות של גג חדש בתוספת הבניה שעשינו לדירה. האם זה ניתן לבצוע, על מה צריך להקפיד ? נודה מאוד על כל אינפורמציה שתוכלו לתת.

    • · זיפות גג חדש

      (גבי)

      שלום שרה, בהחלט ניתן לבצע אטימה של גג חדש באמצעות זפת חם. אך יש להקפיד על ההכנות ועל בצוע תקין. הכנות: יציקת שיפועים לכיוון המרזב ויציקת רולקות. במידה וזה כבר נעשה -יש להמתין כ 28 יום לייבוש הבטון ולבצע אשפרה (הרטבה ) של השטח. אנא ראי מאמר על בטונים באתר זה, במידה והענין רלוונטי. לפני בצוע הזיפות יש למרוח על הגג שכבת יסוד (פריימר) מסוג פלינקוט ולהניח לו להתייבש 24 שעות. לוודא שאין שלוליות של החומר ושהגג יבש לחלוטין לפני הבצוע של הזיפות. את הזיפות עצמו יש לבצע בשתי שכבות ,עם רשת אינטרגלס בין השכבות ורצועות יוטה סביב הגג בחיבור עם הפנלים. אנא ראי מאמר בשם ” זיפות גגות ” אשר בלינק הבא. לאחר הזיפות יש לבצע הלבנה של הגג. דבר אחרון וחשוב מאוד אשר לא הזכרת אותו כלל- הנו התפר בין המבנה הישן לחדש. צריך להיות שם תפר התפשטות ויש לאטום אותו בגג וגם בקירות החיצונים. אנא ספקי עוד נתונים לגבי התפר- במידה וקיים. שבוע מוצלח, גבי

      • · תודה ושאלה על תפר התפשטות.

        (שרה)

        אינני מבינה למה בדיוק הכוונה. בין שני החלקים יש הגבהה מבטון ומלמעלה כרגע אין כלום רק סיליקון בין החלקים. אין כרגע בעיות של רטיבות אבל זה כמובן מוקדם בעונה. בקירות יש סדק קטן מאוד, בקושי מילימטר, שלא היינו רואים אותו כלל אילולא ציינת זאת.הקבלן אומר שזה לא משמעותי כי הציפוי החיצוני יאטום אותו. האמת שכבר נגמרו לנו התקציבים של הבניה. האם הקבלן צודק וניתן להסתפק במה שיש ?

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן