הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות ברצפת בטון בגראז’

    (Elsi)

    לפני שנה בנינו גראז` צמוד לבית שלנו. אנחנו מתגוררים במערב נורבגיה וגשמים כמעט כל השנה. ואז התחלנו לראות מצב מאוד מדאיג. פינת הרצפה ליד דלת הכניסה מופיע כתם גדול של רטיבות ברצפה. הקבלן הוציא את הריצוף בחוץ שליד הדלת וחפר תעלה בקרקע כדי לבדוק ממה המקור. ועדיין הרטיבות מופיעה לאחר גשם חזק. אני מצרפת תמונות ואשמח אם תוכל לתת לנו מושג או פתרון לבעיה תודה

    • · איטום רצפת בטון, חניה

      (גבי)

      שלום אלסי,

      לפני שלב היציקה שלהבטון היה על הקבלן לדאוג לאיטום מתחת ליציקה באמצעות יריעותולהפרדה (איטום) בינה לבין הבית, כך שגם כאשר היציקה נרטבת היא אינה מעבירה את הרטיבות שבתוכה אל חלקי הבית שאליה היא מחוברת. ראי דוגמאות לדברי במאמר על איטום בית קרקע- משטחים מרוצפים, מרפסות.

      במצב הנוכחי אפשר עדיין למנוע את עליית המיים כלפי מעלהבאמצעות איטום בחומר אטימה צימנטי משחתי. ליישום ראי מאמר על איטום מרתפים ומקלטים מבפנים. (חומר מומלץ לדוגמא- "סיקה טופ 107"). איטום שכזה ימנע את הופעת הרטיבות בחלקה העליון של היציקה.

      יחד עם זאת תהיה קיימת עדין בעיה של רטיבות בתחתית הקירות שמחוברים ליציקה. על מנת למנוע זאת בצורה היעילה ביותר רצוי לחתוך או לחצוב את כל אזורי החיבור ולאטום את הקירות ורק אח"כ לתקן את היציקה.

      אם משהו עדיין לא מובן נשמח לעזור הלאה.

      בהצלחה בנורווגיה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן