הוספת הודעה חדשה
  • · קופינג על שליכט אקרילי

    (מייקל)

    רכשתי לוחות שיש לבצוע קופינג על הספים המקיפים את הגג. חלק מהספים משופעים "גיבל" וחלק אופקי. הבעיה שכל הספים מצופים בשליכט אקרילי שייושם על רשתות ברזל המקובלות לשימוש לגימור שליכטבקו הפינה.ידוע לי שלא מומלץ ליישם לוחות שיש על שליכט אבלזה אומר שאצטרך לפרק אתכל הטיח עד לחשיפת הבטון כולל הרשתות ...תהליך שיפגע בשלמות השליכט (שאיננייכול לתקן במקרה שייפגע!) לגבי הלוחות על הגיבל - האם זיזים יכולים לתת מענה במקום פירוק השליכט? האם זיזים יכולים לתת מענה חלופי לפירוק השליכט והטיח גם בקווים האופקיים?

    תודה,

    מייקל

    • · הרכבת ספי שיש על שליכט צבעוני

      (גבי)

      שלום מייקל,

      לצערי לא ניתן להדביק את הספים מעל השליכט. יהיה עליך להסיר אותו לגמרי ולהדביק את הספים ישירות מעל גבי התשתית. בנוסף יש לאטום את התשתית עם חומר אטימה צימנטי משחתי לפני שמדביקים מעליו את השיש.

      תוכללחתוך בעדינותאת השליכט בקו ישרבאמצעות דיסק חשמלי (להב יהלום). כך שלא תצטרך אח"כ לבצע תיקון גס ומכוער מדי. את הפס הישר שתצטרך לתקן אח"כ (בין השיש לשליכט) תוכל לצפות בצבע תואם או במסטיק פוליאוריטני.

      לא הבנתי למה כוונתך ב"זיזים" אך לא יהיה מנוס מפרוק השליכט גם במישורים משופעים.

      בברכה,

      גבי

      • · קופינג על שליכט אקרילי

        (מייקל)

        גבי תודה

        הכוונה ל- זיזים - קדחים באבן השיש שדרכם מקבעים זיז מתכת לתוך קדח בתשתית. זוהי גישה שמקבעת את הקופינג במשטחים משופעים ...לכן שאלתי הייתה האם ניתן להניח או להדביק עם חומר מתאיםאת הלוחות על השליכט האקרילי ולקבע אותם בעזרת זיזים ובנוסף לאטום בחומר מתאים בממשק בין הלוחות למשטח השליכט?

        תודה

        מייקל

        • · קיבוע קופינג עם זיזים

          (גבי)

          שלום מייקל,

          השיטה שתארת אינה מקובלת ומהווה מעין אילתור בין שיטת החיפוי בהדבקה לבין שיטת החיפוי בתליה יבשה. לא תיווצר הדבקה מלאה בין הלוח לתשתיתוהקיבוע בשיטה זו לא יוכל להחשב כתחליף לתליה יבשה.יתכן שמהבחינה התאורתית העסק כן יחזיק מעמד, אך אי אפשר להמליץ על ביצוע לא תקני שכזה מכיוון שמדובר על תחום בטיחותי.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן