הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג ישן מרצפות טראצו

    (צ’)

    במקרה של נזילות מהגג הבנתי שאתם ממליצים על הורדת הריצוף הישן הכנסת יריעות ביטומניות וריצוף מחדש .. עלות של דבר כזה היא יקרה מאוד לגג גדול ולא ברור לי כאיש לא מקצועי למה ניתן להשתמש בחומרים היותר מתקדמים שיש כיום .. למשל חומר יסוד שידבק לריצוף הישן כאקווהפוקסי ומעליו אקווה טק .. ? או שימוש ב סיקה טופ סיל 107 ? אם זה טוב לבריכה זה אמור להיות טוב גם לגג,להרבה מאוד שנים ? . האם הבעיה ביכולת שלהם להידבק לריצוף הישן ? אני כמובן מדבר על ריצוף ישן שאין מתחתיו עוד רטיבות ושהוא יבש והשיפועים סבירים .

    • · איטום גג מרוצפת מעל הבלטות הקיימות

      (גבי)

      שלום צ`,

      אם אינך מעונין לשמור על מראהו שלהריצוף תוכל לבצע מעליו איטום עם מגוון חומרים משחתיים שעמידים בשחיקה. ראה תמונות והסברים במאמר על איטום מרפסות מרוצפות / גגות מרוצפים- בחומרים פוליאוריטניים משחתיים.

      כמו כן אפשר גם לבצע איטום מעל הבלטות ולאחר מכן לרצף את הגג בשכבת ריצוף נוספת. ראה הסברים על אפשרויות הבצוע במאמרעל איטוםוריצוף חדש מעלמשטחים מרוצפים / מרפסות מרוצפות.

      השיטה הנכונה ביותר היא זו שמתבצעת בעת הבניה. דהיינו- ביצועה שלשכבת האיטום לפני (מתחת)לריצוף. שאר השיטות הן פחות טובות ומחזיקות מעמד פחות זמן. יש גם לציין שהרטיבות שחודרת אל מתחת לריצוף נוטה להישאר שם לזמן ארוך מאוד כך שלא סביר להניח שהמצע שמתחת לריצוף הישן כבר הספיק להתייבש.

      בברכת שב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן