הוספת הודעה חדשה
  • · ספרות מקצועית על התיישנות איטום זפת וחוסר אפקטיביות באיטום

    (מוטי)

    גבי שלום,

    ראשית ,תודה על תשובתך.

    שנית, אני בכל זאת חושב שאני אלך לבית משפט לצורך השגת פתרון ארוך טווח. אני כבר הוצאתי לו לפני כשבוע מכתב התרעה שאני יודע על השיפוצים שהוא עורך בגג והתרעתי בפניו שעליו לפעול כמצוות המומחה שהבאתי שקבע באופן חד משמעי שיש לו בעית איטום חמורה בשל מרווחים בפוגות ובממשקים, וכן האיטום שלו של 2 שכבות של זפת מלפני 21 שנה אינו עומד כלל בתקן . בנוסף, שוחחתי איתו בטלפון והמלצתי לו להימנע מביצוע עבודות "קוסמטיקה", שכן שכרו יצא בהפסדו ברגע שאני אדרוש מבית המשפט פתרון ארוך טווח לו אני זכאי ולא פתרון שיחזיר אותי לבית משפט עוד כמה שנים בשנית. לצערי הוא לא מוכן לבצע זאת בכל מקרה.

    אני אשמח אם תוכל להפנות אותי לספרות מקצועית בתחום האיטום, שם אוכל למצוא חומר על הירידה באפקטיביות של הזפת לאחר שנים בהם הוא מיושם מתחת למרצפות בגג מרוצף.

    ושוב תודה על הכול מקרב לב,

    מוטי

    • · תיקוני נזילות מגג מרוצף

      (גבי)

      שלום מוטי,

      הספרות היחידה שקיימת בנושא הוא התקן שאותו תוכל לרכוש ישירות ממכון התקנים.

      שים לב שעליך להמנע מלאמר שהנזילות התרחשו עקב "מרווחים בפוגות ובמימשקים". נזילות מתרחשות בגלל איטום לקוי מתחת לריצוף ולא מעליו. איטום המימשקים הנו מישני ואינו בא בשום אופן להחליף את הצורך באיטום שמבוצע מתחת לו, מעל גבי התשתית. זה מה שהתקן דורש ומבחינה זו כל איטום שנעשה מעל הריצוף במקום מתחת לו- אינו תקני אלא "קוסמטי" כדבריך.

      כפי שציינתי באחת מהתקשורות הקודמות בנושא, אם ברצונך באיש מקצוע שיוכל לעמוד לצידך גם בבית המשפט תוכל להשאיר פרטים במדור צור-קשר ואשמח להפנות אותך הלאה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן