הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קיר חיצוני

    (ליאת)

    היי אשמח אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות בחדר של הילדה שלי היה רטיבות בכל הקיר החיצוני לפי מה שקראתי פה באתר הבנתי שצריך לאטום את הקיר החיצוני עם מלט חול ודבק sbr ואז להחליק עם שפכטל חיצוני הבאתי מישהו שיעשה לי את זה והוא ערבב את המלט עם החול הדבק וגם את השפכטל החיצוני שם ביחד האם זה בסדר או שצריך לעשות את זה בשתי שלבים דבר שני שרציתי לשאול הוא אמר לי להביא דבק קרמיקה בגלל שיש חלק בקיר החיצוני שהוא גבס האם זה בסדר ? או שצריך לשים משהו אחר ואז לפי מה שהבנתי בסוף צריך להתיז חומר על בסיס סילוקסן או משהו כזה תודה רבה וערב טוב

    • · אטימת קיר חוץ

      (גבי)

      שלום ליאת,

      בתאור דבריך ישנו "סלט" שלם של חומרים שכלל אינם קשורים זה לזה. לא ניתן לענות או לסייע בצורה שכזו. אם תצרפי תמונות והסברים על מה שקיים בדיוק בצידו החיצוני של הקיר נשתדל לעזור הלאה.

      בברכה,

      גבי

      • · מקווה שזה יותר ברור 🙂

        (ליאת)

        היי אין לי אפשרות לצלם אך אני ינסה להסביר את עצמי יותר טוב אולי תוכל לעזור לי קיר חיצוני של החדר הקיר ישן ויש בו הרבה סדקים האם כדי לאטום את הסדקים צריך לאטום עם מלט חול ודבק לטקס ? לאחר מכן האם צריך להחליק עם שפכטל חיצוני ? או שמערבבים את הכל יחד ?

        • · אטימת סדקים בקיר

          (גבי)

          שלום ליאת,

          כפי שציינתי בתשובתי הקודמת: חסרים נתונים. לא ברור מהו טיבם של הסדקים ואיזה ציפוי יש בקיר החיצוני (טיח, צבע, שפריץ, אבן, שליכט צבעוני - וכולי..).

          לשאלתך: לא "מערבבים את הכל יחד"(ולא "מוסיפים תבלינים לפי הטעם"...).

          באופן כללי- איטום הסדקים מתבצע בד"כ בחומרים גמישים ולא בחומרים שהזכרת. בקיר מרובה סדקים מבצעים לאחר מכן גם ציפוי עם צבע גמיש כדוגמת "סופר גמיש". אך כאמור- לא לסייע מבלי לדעת את כל הנתונים הדרושים.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן