הוספת הודעה חדשה
  • · טיפול ברטיבות

    (לירן)

    אני גר בקומה שלישית ויש לי חלון בחדר הפונה לכיוון מערב, לחלון זה יש מבחוץ אדן החלון. לפני יותר מ 10 שנים החלה להיות לי רטיבות מתחת לחלון ובמהלך השנים הרטיבות אף גדלה והתרחבה יש לציין שאחרי כל חורף עשיתי שפכטל, מלט ועוד כמה חומרים בכדי למגר את הרטיבות שגרמה לקילוף הקיר עד שכבר ראיתי את האבנים וכמו שאתם מבינים כל מה שניסיתי לעשות לא הועיל. לפני 3 שנים לערך החלטתי לעשות על ה׳מוזיקא׳ מבחוץ הלבשה של שיש כי אולי זה יביא לי את הפתרון. מה גם שביצעתי איטום של מלט בין ה׳מוזיקא׳ לשיש וצבע אוטם מסביב לאדן החלון מבחוץ ושמתי סיליקון בין משקוף החלון לשיש כי בכל זאת השיש הגיע כמעט לגובה המשקוף התחתון של החלון. יש לציין שדבר זה עזר במעט ועכשיו הרטיבות נמצאת בצד הימני של החלון למטה.הייתי רוצה לדעת מה אפשר לעשות? המלצה של בעל מקצוע? אשמח לקבל תשובה בהקדם, פרט חשוב הוא שאני גר באזור נתניה תודה ולילה טוב.

    • · טיפול ברטיבות תחת חלון

      (גבי)

      שלום לירן,

      הלבשת לוח שיש מעל המוזאיקה הישנה לא היתה אמורה לפתור את הבעיה מכיוון שהאזור שמתחת למוזאיקה עדיין נותר ללא כל איטום. היה עליך לפרק לגמרי את המוזאיקה (ואולי את כל החלון) ורק לאחר מכן לאטום את התשתית ולהרכיב לוח שיש חדש מעל שכבת האיטום.

      במצב הקיים ניתן רק להמשיך ולאלתר באמצעות איטום סביב האדן והקיר שליד. מסביב לאדן הישנה והחדשה ומסביב למשקופים יש לאטום עם מסטיק פוליאוריטני ("סיקפלקס" למשל). את הקיר ניתן לאטום עם חומר אטימה שקוף או ציפוי / צבע אחר, בהתאם לסוג הציפוי החיצוני שקיים כעת על הקיר.

      אם תוסיך יותר נתונים נשמח לעזור הלאה. תוכל גם להשאיר את פרטיך במדור צור קשר.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן