הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות מהשכן

    (סמדר אלמליח)

    שלום רב

    אני גרה בבלוק בין 4 קומות הדירה מעליי גורמת לי רטיבות בקירות ובתיקרה במקלחות וכן בחדר כביסה הבאתי מהנדס מתרבות הדיור והוא טוען שהרטיבות היא מקו ביוב בקוטר 4 מאסף של כל האגף שממוקם היכן שיש רטיבות בדירה הוא אומר שצריך להביא אינסטלטור לטיפול בקו ביוב 4 המאסף ובחיבוריו הקו ביוב בא מתחת למקלחות שלי וכן בחדר כביסה בקו ישר בכל הדירות בבלוק יבש רק אצלי יש רטיבות מה אומר המהנדס והאים רק הדייר מעליי צריך להיות בבית בזמן הגעת אינסטלטור והאים צריך לשבור קירות ואצל מי המון תודות סמדר

    • · נזילה

      (גבי)

      שלום סמדר,

      אנא ראי תשובה קודמת שנתנה לך בענין זה לפני מספר שבועות.

      בעקרון כנראה שיש בעיה בצנרת של השכן שמעליך, בנקודה שבה הצנרת שלו מתחברת אל צינור הביוב המרכזי. אם הבעיה היא בצינור המרכזי עצמו אז על כל הדיירים לשאת בהוצאת התיקון. אם הבעיה היא בצינור של השכן (שמתחבר אל הביוב המרכזי) אז העלות צריכה לחול על השכן עצמו.

      לא ניתן לדעת בדיוק מהיכן הנזילה ללא ביקור בשטח וכנראה שיהיה צורך בפתיחת מרצפות על מנת לראות את מקור הנזילה. המהנדס היה אמור להשאיר לך דוח מפורט על ממצאיו.

      אם לשכן יש ביטוח על דירתו הרי שחברת הביטוח אמורה לשאת בכל ההוצאות, כולל תיקונים שדרושים בתקרה בדירה שלך, תיקוני צנרת ותיקון הריצוף אצל השכן.

      ככל שהזמן עובר נגרם נזק גדול יותר לא רק בדירה שלך אלא גם בדירתו של השכן. הרטיבות שמתחת לריצוף שלו תמשיך לנדוד אל חלקים אחרים בבית שלו כך שכדאי גם לו לטפל במצב במהירות.

      תוכלי גם לפנות לעזרת בית המשפט לתביעות קטנות ולתבוע מהשכן או מועד הבית (או משניהם) את בצוע התיקונים. התהליך מהיר יחסית ויתכן שיגרום לשכנים לקום ולעשות מעשה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן