הוספת הודעה חדשה
  • · שימוש בפוליגג לצביעת קירות שפריץ

    (לורטה ריבן)

    מעיון ביתרונות הפולגג ברצוני לדעת האם לצורך בידוד גם תרמי וגם נגד מיים לא יהיה יותר טוב להשתמש בפוליגג או במוצרים דומים לו כאשר יש לי קירות לא מבודדות וכאשר יש גשם רואים צבייעם שונים לבלוקים ולעמודי הבטון למרות השפריץ הציבעוני .

    בתודה ל.ר.

    • · פוליגג על גבי קיר שפריץ

      (גבי)

      שלום לורטה,

      לא ברור מהתאור שלך מהו סוג השפריץ הקיים כעת על הקירות. כשאת אומרת "שפריץ צבעוני" האם כוונתך לשפריץ צימנטי אשר נצבע (או לא נצבע) בצבע חיצוני כלשהו ?

      התופעה שהזכרת, בה גוון הקירות משתנה לאחר הגשם-מתרחשת לעיתיםבקירות עם שפריץ צימנטי חשוף. במקרה כזה ניתן להתגבר על הבעיה באמצעות התזת סילוקסן. ראי את המאמר על איטום קירות חיצונים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן.

      כמובן שאפשר להתגבר על הבעיה גם באמצעות ציפוי (צביעה).

      פוליגג אינו מיועד לבצוע על גבי קירות שפריץ משום שהחומר עצמו סמיך ועבה מדי והמראה האסטתי של הקיר יהרס לגמרי. אגב, קיים גם חומר איטום יעודי לקירות, בשם "פוליקיר"אשר דומהמאוד לפוליגג אך גם הוא אינו מומלץ לבצוע על גבי קירות שפריץ, משום המראה הסמיך שלו שיכסה את מראה השפריץ.

      החומר הנכון ביותר לבצוע הנו צבע גמישכגון "סופר-גמיש" (ניר-לט) או "טמבורפלקס" של טמבור.חומרים אלונותנים עובי מספק, אוטמים את הקיר, עמידים בסדיקה (גמישים) ולא יהרסו את המראה האסטתי של השפריץ.

      אנא ספקי יותר נתונים ונשמח לעזור הלאה במידה וידרש.

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן