הוספת הודעה חדשה
  • · הלבנת גג בטומניות

    (חיים)

    שלום ,בבניין בו אני מתגורר גג בשטח 300 מ` המכוסה בבטומניות שצבען אפור , ברצוני להלבין את הגג לקראת הקיץ , פניתי למספר בעלי מקצוע וכל אחד מהם מציע פתרון אחר :קבלן אחד מציע להשתמש במלבין על בסיס סיד המשולב בחומרים נוספים המונעים לדבריו פגיעה בבטומניות , הוא מוסיף וטוען כי מניסיונו מלביניםאוטמים אקריליים אינם עמידים ומתפוצצים ולא שווא להשקיע בהם. לדבריו לאחר כ10 שנים בערך יש צורך לזפת את הגג מעל הירעות הבטומניות בגלל בלאי.קבלנים אחרים מציעים להשתמש בחומרים אקריליים לאיטום והלבנה שמחירם מאוד גבוה.בחלק מהמאמרים/פורומים נאמר גם כי ניתן לצבוע את הגג בצבע אקרילי פשוט על גבי שכבת בסיס.מה נכון לעשות ?תודהחיים

    • · גג משותף, הלבנת יריעות ביטומניות

      (גבי)

      שלום חיים,

      חומרים על בסיס סיד אינם טובים ליישום מעל יריעות ביטומניות אלא מעל זיפות בלבד. דברי הקבלן על "תוספים מיוחדים" שמגינים על היריעות אינם נכונים והוא מתכוון כנראהלדבק אקרילי או לדבק "לטקס" שבכוונתו ממילא להוסיף לסיד.

      מעל יריעות ביטומניות ניתן ליישם צבע אקרילי לגגות או צבע אקרילי "פשוט" כדבריך, שמיועד לשימוש חיצוני. לא דרושה שכבת יסוד, כאשר הצבע עצמו משמש כשכבת היסוד, בדלול של כ 40-50 אחוז מים. פתרון זה יהיה זול יותר לעומת השימוש בחומרי איטום אקרילים משחתיים ולא יגרם כל נזק ליריעות.

      קיימים כדבריך גם חומרי אטימה אחרים אלא שלא אפרט אותם כאן מכיוון שעלותם תהיה יקרה יותר.

      ראה מאמר על "סיוד או הלבנת גגות".

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן