הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה מהגג וחומר לבן מבריק וצמיגי

    (רועי)

    שלום,יש לי נזילה מהגג כבר מעל לחודש, למרות תלונות חוזרות ונשנות אצל ועד הבית.שבוע שעבר הגיע בעל המקצוע שעשה את הזפת בחודש אוקטובר שנה שעברה וטוען שתיקן. אני רואה מהנזילה חומר לבן מבריק (כמו מים קפואים) אבל צמיג ברמה של צמר גפן עדין, יוצא מהנזילות. שאלותי הן:א. מה זה החומר הזה? ואיך מטפלים בו? הוא מתרבה וגדל בקצב מהיר מאד.ב. כמה זמן אחרי התיקון, רואים תוצאות (במידה ובאמת תיקנו את הנזינה בגג)?תודהרועי

    • · ייבוש התקרה אחרי נזילה מהגג

      (גבי)

      שלום רועי,

      מדובר על "פריחת מלח" או "פריחה סידנית" שנפלטת מהתקרה בעת תהליך הייבוש.ראה גם תמונותבמאמרעל איטום רטיבות קפילארית/ קפילרית.

      אזור הרטיבות עצמה מתאפיין תמיד בכתם רטיבות בגוון כהה יותר או ממש רטוב למגע. עליך לבדוק אם האזור הרטוב שבתקרה הולך וקוטן, או להיפך (גודל אחרי הגשם). היפלטות התפרחת הלבנה תיפסק לבסוף, לאחר מספר ימים או שבוע-שבועיים.

      בברכה,

      גבי

      • · ייבוש התקרה אחרי נזילה מהגג

        (רועי)

        תודה על התגובה המהירה.לפי המאמר זאת בעיה של קומת קרקע ואני נמצא בקומה אחרונה (רביעית). גם מצויין שקשה להפטר מזה והצבע יכול להמשיך להתקלף גם אחרי שהאזור התייבש.אלא לא ממש בשורות טובות בשבילי.הטיפול בוצע לפני שבוע ובינתיים אני רואה בהאזור הנזילה והרטיבות גדל. מתי אני צפוי להתחיל לראות אותו קטן (אם בכלל) במידה והתיקון בוצע בצורה טובה?אחללה של אתר ופורום יש לכם פה. המשיכו את העבודה הנהדרת!רועי

        • · תיקון רטיבות בתקרה

          (גבי)

          שלום רועי,

          המאמר בקישור אכן מתאר בעיות בקומות קרקע בעלי קירות בטון ואבן, בהם התופעה חמורה הרבה יותר מכיוון שמדובר שם על רטיבויות קפילאריות שמתרחשות לאורך תקופות ארוכות (שנים), במיוחד בבתים עתיקים.

          במקרה של תקרה שניזוקה מרטיבות חד פעמית אין כל סיבה לחשוש שפליטת המלחים תמשיך להתרחש גם בעתיד. מדובר על פליטות מלחים חד-פעמיות אשר ניפסקות מעצמןלאחר ייבוש התקרה.

          שים לב שאם כתם הרטיבות עצמו ממשיך לגדולהבעיה בגג כמובן שלא נפתרה ויהיה עליך לקרוא שוב לאותו קבלן שיבדוק ויתקן את האזור.

          במקרה של כתמי רטיבות בקירות ובתקרות נהוג לעיתים לסמן בעפרון את הקו החיצוני בהיקףשל כתם הרטיבות כך שניתן יהיה לדעת בהמשך אם הכתם עובר את קו העפרון (גודל) או להיפך- שכתם הרטיבות מצטמצם.

          אם אינך רואה כל שינוי לטובה- קרא שוב לקבלן. לשאלתך: כאשר הליקוי בגג מתוקן, תראה את הכתם מצטמצם במהירות רבה יחסית (3-4 ימים לערך). לאחר העלמות הסימנים הכהים של הרטיבות ימשיך תהליך הייבוש של התקרה שיכול כאמור לקחת כשבועיים-שלושה, בהתאם לתנאי מזג האויר (האיוורור) וכמות הרטיבות שחדרה לתקרה.

          בהצלחה ותודה גם לך על המחמאות לאתר.

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן