הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון גדר מסביב לגג

    (אלונה)

    שלום,

    לנו יש גדר רגילה בנויה מעמודים ורשת מסביב לגג. הגג משמשכמומשטח מרוצף לכל דבר, אך ללא הריצוף. אין בעיות של נזילות מהגג.בפינה אחתיש אזור של חבלי כביסה. אנו מתכננים לתקן ולהחליף את הגדר מסביב ואת העמודים של הכביסה כי כמעט כולם חלודים ומכוערים וגם יש סדקים בבטון ליד כמה עמודים של הגדר. אפשר לקבל מפרט טכני או הפנייה לאתר אחר אם צריך ?מה צריך לבקש מהקבלנים שיבואו לתת מחיר ? תודה.

    • · קיבוע עמודי מתכת בגג

      (גבי)

      שלום אלונה,

      מפרט טכני מדוייק ממש ניתן לתת רק לאחר ביקור במקום, אך להלן מספר דברים עקרונים שאין להמנע מהם:

      1. לאחר פרוק העמודים יש לבצע שיקום בטונים ותיקון של ברזלי חלודה פגומים וחלודים. יש לנקות את ברזלי הזיון מחלודה ולצפות אותם בחומר מונע חלודה על בסיס אפוקסי. (אין להשתמש בצבע רגיל נגד חלודה כגון המרייט, למשל).

      2. את עיגון העמודים החדשים ואת התיקונים עצמם יש לבצע עם חומר לשיקום בטונים ולא עם תערובת בטון רגיל. תערובת בטון רגילה נוטה תמיד להתכווץ מעט בעת התקשותה והדבר גורם לסדיקה נימית סביב התיקון עצמו ולהחלשת העיגון (או התיקון).

      3. את עמודי הכביסה יש לצקת עם קובית בטון מוגבהת מהמפלס של הגג. רצוי להשתמש בחומר לשיקום בטונים כנ"ל. יש לקלף את האיטום בגג באותו האזור ולהתחבר עם הקוביה אל היציקה של הגג. רצוי לקבעברזל זיון אל תוך יציקת הגג אחרת קיים חשש להתנתקות הקוביה מהתשתית. לאחר מכן יש לתקן את האיטום ולטפס אתו על הקירות של הקוביה. את פני השטח העליונים של היציק יש לצקת עם שיפוע כך שלא יעמדו מים בין הצינור לעמוד. כדאי גם לאטום אזור זה עם חומר גמיש מסוג סיקפלקס, למניעת חלחול מים בין העמוד לבטון- במרוצת השנים.

      החומר המומלץ לשימוש הנו סיקה רפ ואפשר גםסרקצ`וריית. לעיגון עמודי הכביסה אפשר להשתמש גם בבטון רגיל מועשר בדבק על בסיס לטקס, ואפשר גם להשקיע יותר ולבצע את היציקה בבטון מיוחד לעיגון.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      שב"ש ושיהיה בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן