הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות קיר חיצוני דירה שכורה

    (דנה)

    שלום רב, אני מתגוררת בדירה שכורה,טרם כניסתנו לדירה בוצעה צביעה כוללת כך שלא יכולתי לדעת על בעיות רטיבותעל קיר חיצוני שפונה דרום-מערב, בעקבות הגשמים אני רואה רטיבות גדולה, כנל לגבי התקרה מדובר בחדר מרפסת סגור, החלון מגיע עד אמצע הקיר [לגובה] ומעליו יש קיר בטוןלדעתי קומה מעל המרפסת פתוחה (מרפסת שמש)כל התקרה רטובה לחלוטין וגיליתי הבוקר שהיו טפטופים [לצערי על המחשב שלי]פניתי אל בעל הבית שהוא הוגן מאוד [עד כה] והוא אמר שיבוא לבדוק הנושא בתום הגשמים ]הגיוני לדעתי]אבל במידה ובאמת מדובר בבעית איטום, מה ההליך שמבוצע, כמה זמן הוא לוקח והאם מדובר בסיפור רציני ?תודה רבה

    • · בעיות איטום- קיר חיצוני, תקרה תחת מרפסת

      (גבי)

      שלום דנה,

      מתאור דבריך אין ספק שקיימת בעיית איטום.

      הבעיה תהיה יותר קשה ויקרה לטיפולבמידה וישנו גג מרוצף מעל החדר / המרפסת הסגורה. במקרה שכזה יתכן שלא יהיה מנוס מפרוק הריצוף בקומה שמעל ומבצוע איטום יסודי אך כמובן שיש לבדוק זאת בשטח.

      ישנם פתרונות פחות יקרים שניתן גם לשקול אותם לאחר הבדיקה אך תחילתו של טיפטוף תחת מרפסת מרוצפת כבר בתחילת החורף אינה סימן מעודד.יש לבדוק את הכל בשטח עצמו כולל את הקירות שמעל החלון. את העבודות ניתן לבצע בהפוגה שבין הגשמים. לשאלתך: העבודה עצמה יכולה להמשך כיומיים שלושה.

      נשמח לעזור הלאה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן