הוספת הודעה חדשה
  • · זיפות גגות

    (מיקי)

    שלום רב,

    האם ניתן לזפת גגות עם יריעות ביטומניות? מה הטיפול המומלץ בגגות עם יריעות כבר 20 שנה שלא טופלו וזה נפיחויות ופסי החיבור בין היריעות סדוקים. כל כמה זמן צריך לזפת גג ומתי רצוי לעשות זאת מבחינת העונות?

    תודה רבה, מיכל

    • · זיפות מעל יריעות ביטומניות

      (גבי)

      שלום מיכל,

      ניתן לבצע זיפות מעל יריעות אך כלל לא מומלץ. פעולות מסוג זה נועדות רק על מנת להוזיל את עלויות העבודה.הוזלת העלויות כעת עלולה ליקר את סך ההוצאה בהמשך השנים ועדיף להשקיע יותר כעת ולחיות בשקט אחר כך.

      תחילה יש לבדוק את מצב היריעות בשטח. אם היריעות מנותקות מהתשתית של הגג בהרבה מקומות ואם החפיפות בין היריעות משוחררות (או "סדוקות" כדבריך), הפעולה הנכונה תהיה להסיר את כל היריעות מהגג.

      לאחר הסרת היריעות ניתן להלחים יריעות חדשות. אם המצב הכספי אינו מאפשר את בצוען של יריעות חדשות אפשר גם לבצע זיפות על תשתית הגג כאשר מעליותוכלו בעתיד להלחים יריעות.

      מצד שני, אם מצב היריעות תקין יחסית ניתן לבצע בהן תיקונים ואחר כך לבצע שכבת איטום חדשה מעל היריעות, עם חומרים משחתיים / פולימרים אחרים - ולא עם זפת. חומרים לדוגמא:"מולטיגג" (ביטום) "מאסטרגג" (פזקר), פוליגג סופר M (טמבור). שימי לב שזיפות גם דורש תחזוקה שנתית (סיוד או הלבנה) כך שגם מבחינה זו הוא אינו הפתרון הנכון לבצוע מעל יריעות.

      שב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן