הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות מאחורי ארון מטבח ומתחת לריצוף

    (עדי)

    שלום,לפני כשבועיים תיארתי תופעה של רטיבות, עובש ופטריות מאחורי ארון מטבח. לאחר ברור יסודי שכלל אנשי מקצוע עם מצלמות תרמיות כולל מטעם חברת הביטוח, אותרה נזילה מחיבור צנרת מתחת לרצפת המטבח. קדחנו כמה חורים במרצפות, ובעזרת מברג ארוך הוצאנו חול רטוב מתחת לריצוף. נראה שזו הסיבה לבעיה (המים טפטפו שם כנראה כעשרה חודשים...), ולא רטיבות שבאה מבחוץ.בהנחה שכל החול מתחת לריצוף נרטב (יש סימני רטיבות על קירות בכל רחבי הקומה הראשונה, כולל קירות פנימיים), ולנוכח העובדה שהריצוף הודבק על ריצוף ישן, האם יש דרך לייבש את החול מבלי לפרק את כל הריצוף (מרצפות 60 על 60 חדשות...)? מהו התהליך שצריך לעשות לאחר ייבוש החול?תודה על תגובתכם המהירה והיסודית בפעם שעברה, אשמח שכך יקרה גם הפעם...

    • · תביעת בטוח נגד נזקי רטיבות

      (גבי)

      שלום עדי,

      התהליך הנכון היחידי הוא לתבוע את חברת הבטוח ולדרוש את החלפת כל הריצוף בקומה.

      כל קיצורי הדרך וכל שיטות הייבוש שהחברה תציע לך יפעלו לרעתך (ולטובת חברת הביטוח). עליך לפנות אל שמאי חיצוני שאינו מטעם חברת הבטוח ולבקש ממנו דוח מסודר על מצב הרטיבות הכולל המלצה להחלפת הריצוף והמילוי הרטוב שתחתיו.

      אל תתפתה לשום הסדר ביניים עם "אנשים מאוד נחמדים" מטעם חברת הביטוח. פשוט הגש את תביעתך לבית המשפט כך שהמצב יוחזר לגמרי לקדמותו, כפי שצריך להיות. בגלל שכך באמת צריך להיות.

      בהצלחה,

      גבי

      • · ומה הלאה?

        (עדי)

        קודם כל, תודה על התגובה המהירה. בהנחה שהמרצפות הוחלפו, מה עושים עם הקירות שמאחורי הארון? איך מייבשים אותם? צריך לצבוע במשהו מיוחד כדי למנוע חזרת העובש בעתיד (בכל זאת, חלל די סגור).את הקירות החשופים שמראים סימני רטיבות (התנפחות, `צמר גפן` וכו`) גם יש דרך לייבש או שהם יתייבשו לבד?

        • · נזקי רטיבות בקירות ומאחורי ארון מטבח

          (גבי)

          שלום עדי,

          הקירות יתייבשו מעצמם. אך מאחורי ארון המטבח יווצר עובש והעץ יהרס במשך הזמן כך שעדיף לפרק את גב הארון, לייבש את הקיר ולהחליף את העץ המידת הצורך.

          מאחורי ארון המטבח גם כדאי לבצע חיטוי וצביעה בצבע נגד עובש כגון אקרינול. (ראה מאמר על תיקון קירות לאחר חדירת רטיבות).

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן