הוספת הודעה חדשה
  • · בעיית לחות ועובש על הקירות

    (אני)

    שלום רב,אני גרה בדירה שכורה - דירת קרקע שניבנתה תחת בניין שעמד על עמודים.מדובר בדירה קטנה של 25 מ"ר בערך.לדירה שני חלונות בסלון, חלון בחדר שינה וחלון במטבח שנפתח לכדי חריץ. במקלחת ובשירותים אין חלון ויש וונטה. כיוון שזו דירת קרקע המגודרת סביב סביב בשיחים החלונות אינם ממש מאווררים היטב.לדירה קיר שפונה למסדרון הבניין והוא יחסית סביר, קירות חיצוניים - עם עובש וקירות משותפים עם האמבטיה וקיר פנימי המחלק את הדירה - עבשים כולם!בעיה נוספת - בארון בחדר השינה (ארון קיר) - הבגדים מעלים ריח עבש מאד!! על חלקם (כאלה שלא נלבשו במשך שנה) מצאתי ממש נקודות עובש ירוקות!כמו כן בארון שצמוד לכיור - ריח עובש תמידי חזק!פניתי אל בעלת הדירה והבאנו צבע, לאחר מו"מ נצבעו רק חלק מהקירות ולא הדירה כולה - צבענו באקרינול (הצבע אמר שיש בצבע חומר שנקרא פונגיצ`יט).לא ניקינו באקונומיקה את הקירות...א. השאלה - האם זה יעזור?1. זה שרק חלק מהקירות צבועים2. זה שאלו הצבועים לא נוקו באקונומיקה קודם (לא ידעתי... רק עכשיו קראתי כאן)ב. מה עוד אפשר לעשות עבור הקירות?ג. מה אפשר לעשות לגבי הארונות? זה מציק לי במיוחד...ד. חשבתי לקנות מכשירים כאלה קולטי לחות ששמים בתוכם ניירות ומחליפים אחת ל.. האם זה יעזור? - כל מכשיר כזה 60 שקלים אז אני לא יכולה לקנות אחד לכל מגרה בארון או משהו, חשבתי בתור התחלה לקנות אחד לסלון ואחד לחדר שינה.ה. רעיונות אחרים? כל רעיון יתקבל בברכה. בעלת הדירה הוציאה עכשיו 750 ש"ח על צביעת הקירות החלקית הזו, היא אישה מקסימה וממש בסדר איתי ולא נעים לי לבקש שוב!אנא עיזרו בהצעות פרקטיות!תודה רבה וכל טוב,פורום מקסים!

    • · בעיות עובש, קומת קרקע

      (גבי)

      שלום לך,

      בעיות עובש מתרחשות בעיקרן כתוצאה מחוסר איוורור / חוסר תחלופת אויר בדירה. התופעה גורמת לאדי הלחות "להתיישב" במקומות שונים ובמקומות אלו מתפתחות פטריות.

      מכיוון שישנו עובש גם על בגדיםבדירה הפתרון חייבלכלול את שיפור האיוורור וצביעת קירות אינה מספקת. ונטה חשמלית יכולה לעזור, או פתיחת חלון נוסף במקום שאפשר, אך אלו כרוכים בהוצאה כספית נוספת שיהיה עליך לבקש מבעלת הדירה. תוכלי כמובן גם לנסות ולאלתר פתרונות באמצעות פתיחת חלונות או מאוורר.

      לגבי צביעת הקירות עם צבע נגד עובש: יתכן שהקבלן ביצע שכבת יסוד עם חומר מסוג "פונגיצ`ק" (טמבור). אם הוא לא ביצע חיטוי של העובשלפני הצביעההעובש עלול לחזור שוב בהמשךאךיתכן גם שלא.

      ארונות וחלקי עץאחרים ניתן גם כן לצבוע עם צבע נגד עובש או לנקות במים ואקונומיקה. ואפשר גם לנקות בסבלנות עם חומץ מהול במים.

      פתרון נוסף אך גם כן יקר יחסית: רכישת "שואב לחות" חשמלי.

      לסיכום: נקי את כל האזורים עם מים ואקונומיקה ו/או מים וחומץ. בצעי צביעה בצבע נגד עובש בכל המקומות הנחוצים בקירות ואף בארונות אם ניתן. והכי חשוב- דאגי לתחלופת אויר בדירה.

      שב"ש + תודה על המחמאה לפורום,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן