הוספת הודעה חדשה
  • · סדק גדול בין בית קרקע לתוספת

    (אבי)

    שלום רב,בביתי נפער סדק של כארבעה סנטימטרים בתפר שבין הבית המקורי לתוספת שנבנתה לפני 30 שנה בבית קרקע. ישנם גם הפרשי גבהים ברצפה, ועד כה סתמנו אותם באמצעות בטון.אם נחליף ריצוף, הסדק יפער שוב בתוך שנה-שנתיים. כיצד ניתן להתגבר על המכשול, במיוחד לאור הפרשי הגבהים?

    • · תקוני סדקים, תפרי התפשטות

      (גבי)

      שלום אבי,

      לצערי לא ניתן לבצע בהצלחה תיקוני סדקים הנוצרים בין מבנה ישן לחדש.

      יש לבצע תפרי התפשטות בקירות ולכסות אותם בצורה אסטתית. מבחוץ מבצעים תחילה איטום עם מסטיק פוליאוריטני. לאחר מכן ניתן לכסות את התפר עם רצועות נחושת / אלומיניום או פח. מבפנים אפשר לכסות את אזור התפר עם לוחות גבס אשר מקובעים למקומם בצורה נכונה כך שלא יסדקוכאשר תהיהתזוזה בין הבתים.

      תיקוני סדקים / תפרי התפשטות ברצפה:

      את שקיעת המבנה לא ניתן למנוע. אך ניתן לבצע גם שם תפר התפשטות בין שתי יציקות הרצפה כאשר בשלב הריצוף מתקינים תפר התפשטות מכני המאפשרתזוזה בין הריצופים. מהבחינה הויזואלית יראה לעין פס צר של כסנטימטר רוחב, בין הריצופים.

      ראשית יש לפרק חלקי טיח ובטון רופפים בקירות, לפרק את הריצוף באזור התפר ולבצע תיקוני בטון עם חומרים צימנטים לשיקום מבנים, על מנת לקבל קו תפר ישר בין המבנים, הן ברצפה והן בקירות.יש לבדוק את כל הנתונים בשטח עצמו ולא ניתן לתת מענה מדוייק באמצעות הפורום בלבד. הנ"ל מהווה תאור כללי בלבד של הדברים שנהוג לבצע כאשר תנאי השטח מאפשרים זאת.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן