הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות מעל פנלים

    (גרגורי)

    שלום רב,בבית קרקע חדש ( כשנה וחצי) התחילה תופעת רטיבות וקילופי צבע מעל פנלים בכל הקירות חוץ. סביב הבית בחוץ ישנו משטח בטון מרוצף ברוחב של כמטר וחצי. דיברתי עם קבלן איטום, רציתי שנפתח כ 40 ס"מ של הקרמיקה מבחוץ עד הבטון,נקלף שליכט צבעוני מהקיר בגובה כ -40 ס"מ , ואז נעשה רולקה מחדש והלחנת יריעות ביטומיות בין ריצפת בטון לקיר. הקבלן משכנע אותי שאין צורך ביריעות ביטומיות, אלא מספיק למרוח סיקהטופ 107. רציתי לשמוע דעתכם לגבי הדרך הטובה לבצע איטום במקרה כזה.תודה רבה

    • · איטום בית פרטי

      (גבי)

      שלום גרגורי,

      צודק הקבלן : אין צורך ביריעות ביטומניות.

      יריעות ביטומניותבאופן כללי אינן מומלצות ליישום על גבי קירות אנכיים, במיוחד כאשר צפויה לבוא מעליהן שכבת טיח. החומרים הצימנטים (סיקה טופ 107 או אחרים) טובים יותר כאשר אמורה לבוא מעליהם שכבת טיח, אם כי אפשר גם להשתמש בחומרים ביטומנים משחתיים, בשלוש שכבות.

      ראה מאמר בנושא הצמדת טיח ותערובות צימנטיות אל חומרי איטוםומאמר נוסףבנושא על איטום בתים צמודי קרקע- מרפסות, שבילים מפתנים.

      מכיוון שמדובר על קירות בעלי ציפוי שליכט מומלץ לסמןאת אזורהחיתוך באמצעות נייר דבק ויריעת ניילון מעל האזור.. בצורה שכזו תוכל לקבל קו מיושר בתחתית הבית והאבק מעבודות החיתוך והאיטום לא יפגע בשליכט שמעל. לאחר סיום עבודות האיטום והטיח תוכל לבצע שליכט חדש בחלק התחתון כך שהאזור התחתון יראה נקי ומסודר אף על פי שהגוון שלו יהיה שונה מזה של שאר הקירות.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן