הוספת הודעה חדשה
  • · דירה בבניה, רטיבות לאחר ריצוף ולפני ששמו רובה

    (גילי)

    שלוםרכשנו דירה בבניין דירות, והבניה בעיצומה.לפני שלושה שבועות הסתיימה עבודת הריצוף,ובסוף השבוע היתה הצפה למשך הסופ"ש, לאחר שמישהו השאיר ברז פתוח.מתחת לריצוף השתמשו בסומסום.שאלנו את מנהל הביצועוקבלן הריצוף, אדם מאוד נחמד, עושה רושם מקצועי ואמין,והוא טען שאין מה לחשוש מנזק עתידי, ואם היה כזה, היה מרים דגל אדום ודורש מהנהלת הפרוייקט להרים את הריצוף.כניסה משוערת לדירה במהלך 01/2012

    אנחנו די חוששים, כי אם יופיעו נזקים בעתיד, לאחר הכניסה לדירה והכנסת ריהוט,עוגמת הנפש תהיה ענקית.מה לעשות? אנחנו די בלחץ. האם לדרוש בתוקף שירימו את הריצוף? האם יש סיבה לדאגה?אודה לתגובה.תודה

    • · נזקי הצפה בדירה חדשה

      (גבי)

      שלום גילי,

      בהחלט יש מקום לדאגה. אין לאטום את הפוגות בין האריחים ויש לוודא שהשטח מתחתם יהיה יבש לגמרי. בדיקה ויזואלית באמצעות הרמת מספר אריחים היא תמיד הבדיקה האמינה ביותר, על מנת לראות אם קיימות שלוליות מים מתחת לריצוף / בקרקעית שמתחת לשומשום.

      אם חברת הבניה לא תסכים לבצע בדיקה שכזו מומלץ להביא בודק חיצוני מטעמכם ולתעד את כל התקשורות באמצעות דואר רשום, צילומים ודוחות בדיקה מתאימים. ברז שהושאר פתוח למשך כל הסופ"ש עלול להחדיר רטיבות רבה תחת הריצוף. הכלל הוא שיש לוודא שהעסק יבש לגמרי. ( אמונה, תקוות ונחמדותו שלמנהל הביצוע - אינן נחשבות לבדיקה אמינה במיוחד...).

      בהצלחה,

      גבי

      • · תודה רבה!! מ ספר שאלות נוספות

        (גילי)

        1. האם 2-3 אריחים שיורמו באזור המוקד, היכן שהושאר הברז פתוח (מטבח) הם אינדיקציה טובה לכל שטח הבית, או שצריך לפתוח במוקדים נוספים?

        2. האם ישנן טכניקות ייבוש מעבר להרמת הריצוף? אם כן, מהן?

        3. האם תוכל להפנות אותי לאיש מקצוע חיצוני בלתי תלוי שיגיע לשטח וייתן חוות דעת משלו?

        • · בדיקת רטיבות

          (גבי)

          שלום גילי,

          תוכלי לפנות אל אבי גנח בטלפון 052.8461313 ולבקש בדיקה והדרכה נוספת.

          לגבי פתיחת הריצוף- פשוט פותחים תחילה מרצפת אחת בסמוך לדליפה ומספר נוסף במקומות מרוחקים יותר, עד שמגיעים למקום יבש. בעקרון שיטות הייבוש קיימות אך טובות לחברת הבנין - לא ללקוח. כאשר הפוגות פתוחות ישנו סיכוי טוב יותר לייבוש אך לאחר מכןיש שוב לוודאשהשטח אכן יבש. תמיד יש באמת לבדוק זאת ולא לתת שום הנחות.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן