הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון נזקי רטיבות בתקרה

    (ש)

    (שאלתי אותך בקשר לאירוע זה בעבר) - נזילה לתקרת דירתי. המומחה מטעם בימש הורה לחברת הביטוח של הדירה גורמת הנזק מלמעלה לתקן את תקרת דירתי. ע"י גרוד הטיח "החלול" ומריחת חומר סיכה או סיקה.

    מה המשמעות של החומר הזה.

    מכיון שלדעתי בעיית הרטיבות לא נפטרה ותחזור בעתיד, החשש שלי שיאטמו את את האזור הספצפי בתקרה וכשהרטיבות תשוב היא תצא ממקום אחר מה שיגרום לעוד בעיות וויכוחים.

    אם תחזור רטיבות אני מעוניין שתופיע באותו מקום . האם החומר הזה ימנע מהרטיבות לצאת באותו מקום?

    תודה

    • · תיקון נזילות ו/או תיקון תקרה

      (גבי)

      שלום ש,

      לא מובן מדבריך למה בדיוק הכוונה במפרט.

      תיקון נזקי חלודה בברזליםאשר ביציקת התקרה מבצעים עם חומר מגן מסוג סיקה מונוטופ 610 או 110. מעל גבי הנ"ל מבצעים תיקון עם חומר צימנטי מסוג סיקה רפ למשל. לפעולה זו אין כל קשר לאיטום והיא נועדה לשקם את הנזקים בתקרה. הפעולה לא יכולה למנוע המשך מעבר רטיבות מהקומה העליונה.

      לצורך מניעת המשך הרטיבות מהקומה העליונה יש להסיר את הריצוף במקלחת ולבצע איטום צימנטי באמצעות מריחת חומר איטום צימנטי מסוג סיקה טופ 107.

      אלו הן שתי האפשרויות שיתכן שאל אחת מהן התכוון המשורר.

      בברכה,

      גבי

      • · תודה על התשובה

        (ש)

        אחדד את הבעיה. יש לי חשש וחשד שמקור הנזילה לא אותר במלואו(עקב מניפולציות של חברת הביטוח של הדייר . הדייר לא מתגורר בדירה בקביעות).

        זה כבר פעם שניה שיש אירוע נזילה מתמשך. בפעם הקודמת תקנו איזור מסויים ובפעם השניה הנזילה "נדדה" חצי מטר ימינה. ואז נאמר לי ע"י "המומחים" זה כנראה נזילה אחרת. כשברור הוא שזה אותה נזילה שבגלל איטום כלשהו שעשו באותו איזור המיים נדדו .

        לכן אני רוצה שיתקנו את תקרת דירתי על מנת שאוכל לחיות בצורה נורמלית אולם אני לא רוצה שישימו בתקרת דירתי חומר "איטום" כלשהו שימנע ממים לחלחל דרכו ובכך המים יעברו הצידה. אם תחזור הנזילה אני רוצה שזה יהיה באותו מקום בתקרת דירתי.

        מה ההצעה שלך? שיגרדו את הטיח ואחכ יסתמו באיזה חומר? אם תוכל לכוון אותי אודה לך. מכיוון שחברת הביטוח של הדייר אחראית לתיקון מתעורר אצלי חשש.

        תודה

        • · תיקון תקרה לאחר נזילות ממקלחת, חברות ביטוח

          (גבי)

          שלום ש,

          ראשית- אנא קבל התנצלותי על העיכוב בתשובה.

          לענין:

          אם ברצונך לבצע תיקון בלבד, בצע אותו כפי שהסברתי לעיל : פרוק חלקים רופפים, הסרת חלודה מברזלים חלודים, ציפוי הברזלים בחומר נגד חלודה ותיקון בתערובת מלט וחול ולאחריה טיח רגיל. ניתן גם להשתמש בחומר שיקום יעודי כגון "סיקה רפ".

          התיקון הנ"ל אינו בא להחליף את הצורך באיטום. אם תבצע אותו לא תקבל בהכרח אזור אטום ואם תהיה רטיבות בקומה העליונה היא תשוב ותצוץ באותו המקום ו/או במקום סמוך.

          מדבריך נשמע כאילו אתה כבר נמצא בעמדת התגוננות שאינך אמור להמצא בה. ההשערה שלך שתהיה בידך הוכחה ניצחת במקרה של רטיבות נוספת- כנראה שאינה במקומה. פשוט, משוםשחברת הביטוח אינה מעונינת בטיעונים הגיוניים אלא אך ורק בהנמכת עלויות התיקון. הם פשוט ינסו לדחות אותך ויקוו שבינתיים הרטיבות תפחת לה מבלי שהם יצטרכו להחליף את הריצוף של השכן ומבלי שהם יצטרכו לתקן את שכבת האיטום, כנדרש.

          הטוב ביותר יהיה להגיש תביעה נגד חברת הביטוח לאחר קבלת דוח ממהנדס בודק ובצרוף תמונות ומכתבים רשומים של כל השתלשלות הענינים.

          בהצלחה,

          גבי

          • · ושוב תודה

            (ש)

            אני אכן בעמדת התגוננות. מי שהיה בבתי משפט/מפקח מקרקעין יודע על מה אני מדבר. הצדק איתי האמת איתי , חבתר אינסטלציה של הביטוח שלו משקרת אבל מה שמעניין זה לסגור את התיק מהר מהר. בכל אופן תודה רבה על העזרה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן