הוספת הודעה חדשה
  • · נזקי רטיבות לדירות לתקרה ולתקרת גבס

    (מיה)

    דירתנו מכוסה כמעט כולה בתקרת גבס דקורטיבית. במספר מקומות התקרה המקורית חשופה. בעקבות נזילה של לפחות שלושה חודשים כתוצאה מפיצוץ צנרת בדירה שמעלינו, נגרמו נזקי רטיבות קשים לתקרה המקורית של הדירה, וגם הופיעו פסים לאורך ולרוחב תקרות הגבס. הבעיה התגלתה על ידינו באופן עקיף, כאשר ניסינו להפעיל את המזגן המיני מרכזי וריח טחב התפשט בכל הדירה. איש המזגנים אמר שהמזגן תקין אבל גילה רטיבות מעל פתח היניקה של המזגן. רק לאחר מספר שבועות אותר מקור הנזילה. בחלק מהקירות התגלו סימני פרטת שחורה. איש שיפוצים גילה גם התחלת סימני פטרת בתקרה המקורית שמעל תקרת הגבס באזור האמבטיה והמסדרון. שאלתי היא כיצד ניתן לטפל בנזקי הפטרת שבתקרה המקורית אשר הנגישות אליה קשה. האם הכרחי לפרק את תקרת הגבס או שמאניתן להמתין רק להתייבשות התקרה המקורית.

    תודה,

    מיה.

    • · תיקון נזקי רטיבות

      (גבי)

      שלום מיה,

      תיקון נזקי הרטיבותמותנה בכמות הרטיבות שנמצאת מעל תקרת הגבס. מיותר לציין כי במקרה שהגבס עצמו קיבל עיוותים קשים מדי ממילא לא יהיה מנוס מפרוקו, אך עליך לשאול בענין האחרון את איש הגבס / השיפוצניק.

      אם הרטיבות בתקרה העליונה מראה סימני יבוש מתקדמים ניתן פשוט לפתוח אותה במספר מקומות נוספים על מנת לזרז את תחלופת האויר. הייבוש יארך זמן, בהתאם לכמות הרטיבות. ניתן לנקות כתמי עובש ופטריות עם חומרים יעודיים וממרחק, דרך הפתחים, ללא פרוק כל התקרה. הנקיון יכול להתבצע עם מים מהולים באקונומיקה או עם חומר כגון "פונגיצ`ק" (טמבור).

      החלק החשוב ביותר הנו כעת האיוורור והייבוש. ניתן לבצעאיוורור מאולץ / חשמלי עם "ונטה" שתאוורר את החלל בין התקרות. אין טעם לגשת לעבודות תיקון כל עוד קיימת לחות גבוהה או רטיבות בחלל בין התקרות או בתקרה העליונה (הבטון).

      בהצלחה,

      גבי

      • · פונגיצ’ק חזק יותר מאקונומיקה

        (מייק)

        וגם אני ממליץ להשתמש בו, והכי הכי חשוב: וונטה! בדיוק כפי שהמליץ גבי.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן