הוספת הודעה חדשה
  • · הסרת אבנית מרובה אפוקסית

    (לימור)

    שלום, יש לנו ריצוף פסיפס מסוג ביזצה (שחור)בחדר האמבטיה. התאמנו רובה אפוקסית מיוחדת לביזצה בצבע שחור. הרובה השחורה הפכה לכתמים אפורים - נראה כמו אבנית. האם ידוע לכם על פתרון להסרת אבנית מרובה אפוקסית (שחורה)? תודה.

    • · ניקוי רובה אפוקסית

      (גבי)

      שלום לימור,

      ניתן להסיר אבנית במוצרים מקובלים / יעודיים להסרת אבנית ממשטחי קרמיקה, אסלות וכדומה. לדוגמא- "סנו אנטי קאלק" לשימוש כללי או "סנו אנטי קאלק WC" (חזק יותר וסמיך יותר). מומלץ תמיד לבצע תחילה נסיון ניקוי בפינה נסתרת כלשהי. בעקרון רובה אפוקסית עמידה כנגד רוב חומרי הניקוי כך שלא צפויה להיות בעיה.

      בהצלחה,

      גבי

      • · הסרת אבנית מרובה אפוקסית

        (לימור)

        גבי שלום,

        תודה על תגובתך המהירה. ניסינו את כל מסירי האבנית האפשריים גם את החומרים שציינת. הכתם נראה כמו ענן לבן.רציתי לדעתהאם קיים פתרון נוסף / חומר שאינו מוצר מדף בסופרים שיכוללתת פתרון לבעיה?

        • · ניקוי, צביעת רובה אפוקסית

          (גבי)

          שלום לימור,

          כתמים שנמצאים מעל גבי פני השטח של הרובה ניתנים לניקוי באמצעים המקובלים. אך אם הכתמים טבועים ממש בתוך הרובה או "יוצאים מתוכה" איןאפשרות לניקוי. כנראה שאותם"עננים" שתארת אינם אבנית אלא שאריות שנפלטות / מגיעות משכבת הטיט שמאחורי הריצוף.

          חברת נגבמייבאת מוצרים לצביעת רובה, מתוצרת חברת "מאפי". לחברה ישנו חומר מסוג "פוגה פרסקו" המיועד לצביעת רובה אקרילית בלבד. נסי ליצור עמם קשר ולבדוק אם ישנו מוצר מקביל עבורצביעת רובה אפוקסית. לחילופין כדאי לפנות גם ליבואן ממנו רכשת את החומר.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן