הוספת הודעה חדשה
  • · יציקה ואיטום רצפה למכלאת כלב

    (דדי)

    שלוםאני מעוניין לבצע יציקת ריצפת בטון עבור מכלאה לכלב ע"ג תשתית בטון קיימת. היציקה תכסה שטח של 4מ"ר, גובהה 5-7 ס"מ, והיא תבוצע בשפוע לכיוון חור ניקוז שהוכן מראש. מאחר והאזור קשה לגישה למכשיר החלקה (הליקופטר), תבוצע ההחלקה ידנית.

    על תערובת הבטון להיות אטומה לחלוטין לנוזלים, ובפרט לחומרים חומציים (שתן).מהו המפרט הנכון להכנת הבטון כך שיענה לדרישה הנ"ל, אילו תוספים יש להוסיף לו ובאיזו כמות? האם יש חומר ספציפי שכדאי למרוח בנוסף, לאחר ביצוע היציקה שישפר את עמידות הריצפה לשחיקה וספיגה? אשמח לשמוע היכן ניתן לרכוש חומרים אלה (הבית באזור בנימינה).תודהדדי

     

    • · יציקת משטח בטון דק

      (גבי)

      שלום דדי,

      בהנחה שאינך מעונין לרכוש חומרים יעודיים לרצפות שחיקה, תוכל לבצע את היציקה עם תערובת בטון (מלט+חול+חצץ "שומשום"). יש לחספס את פני השטח של הבטון הנוכחי ולמרוח מעליו שכבת יסוד צימנטית מועשרת בדבק על בסיס לטקס SBR. תערובת הבטון עצמה יש להוסיף את אותו דבק.רצוי גם להוסיף רשת ברזל (5 מ"מ) ליציקה.ראה הסברים במאמר על עבודה נכונה עם חומרי מליטה - יסודות איטום | שיקום מבנים.

      לאחר סיום שלב הייבוש והאשפרה תהיה חייב לצפות את המשטח בצבע אפוקסי על מנת להגן עליו מפני ספיגת לכלוך. ישנם צבעי אפוקסי רבים שתוכל להשתמש בהם, של החברות טמבור, נירלט, סיקה ואחרים. לחילופין תוכל לרכוש גם צבע לכבישים, שהנו זול יותר מהצבעים האפוקסים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן